Αντιλήψεις καταναλωτών ως προς τη χρήση των social media από τις επιχειρήσεις για λόγους μάρκετινγκ και προβολής

Βλαδίκα, Αναστασία (2015) Αντιλήψεις καταναλωτών ως προς τη χρήση των social media από τις επιχειρήσεις για λόγους μάρκετινγκ και προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC2_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Τα τελευταία χρόνια, η εξέλιξη των social media έχει προκαλέσει την ραγδαία αύξηση των χρηστών τους παγκοσμίως. Οι χρήστες, μέσω των social media, έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν, να ανταλλάσουν πληροφορίες και να επιδίδονται σε διάφορες δραστηριότητες. Ωστόσο, η ταχύτατη εξέλιξη των social media έχει καταφέρει να προκαλέσει και τη συμμετοχή των επιχειρήσεων σε αυτά. Οι επιχειρήσεις προσπαθούν μέσα από τα social media να επιτύχουν τη μέγιστη προβολή και τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Το Social Media Marketing προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα της άμεσης και συνεχής επικοινωνίας με τους καταναλωτές, παγκόσμια εμβέλεια προβολής της επιχείρησης στο Διαδίκτυο με ελάχιστο κόστος, καθώς και δημιουργία αλληλεπίδρασης της επιχείρησης με τους καταναλωτές, προκειμένου να κατανοήσει βαθύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών και να βελτιώσει την ποιότητα των προϊόντων της. Η συγκεκριμένη έρευνα, σκοπό έχει να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη χρήση των social media από τις επιχειρήσεις για λόγους μάρκετινγκ και προβολής. Για τη διεκπεραίωση της παρούσας εργασίας επιλέχθηκε η ποσοτική μέθοδος έρευνας. Συγκεκριμένα, ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο, με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν πως οι ενέργειες μάρκετινγκ των επιχειρήσεων μέσω των social media, επιδρούν θετικά στις αντιλήψεις των καταναλωτών. Επιπλέον, η προβολή των επιχειρήσεων μέσω των social media μπορεί να επηρεάσει τη στάση και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σχετικά με τις αγοραστικές τους αποφάσεις. Ενδεικτικά, αναφέρονται οι παράγοντες που επιδρούν στις αντιλήψεις τους ως προς τις αγοραστικές τους αποφάσεις, καθώς και ο βαθμός επιρροής των απόψεών τους από τη συχνότητα χρήση των social media.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Social media, Social Media Marketing, κοινωνικά δίκτυα, συμπεριφορά καταναλωτή, επιχειρήσεις, διαδίκτυο, μάρκετινγκ.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 10 Sep 2015 06:27
Last Modified: 10 Sep 2015 06:27
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7702

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top