Η σημασία της επωνυμίας στην καταναλωτική συμπεριφορά

Ντηνιακού, Ειρήνη (2015) Η σημασία της επωνυμίας στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC76_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Οι μάρκες ποικίλουν ανάλογα με τη δύναμη και την αξία που έχουν στο χώρο της αγοράς. Όπως παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες, πολλές ανταγωνιστικές επιχειρήσεις δημιουργούν προϊόντα με κοινά χαρακτηριστικά, όμοια μεταξύ τους. Η διαφορά ανέρχεται στο όνομα που φέρει το κάθε προϊόν. Μια επωνυμία αποτελεί ένα μοναδικό σύστημα χαρακτηριστικών, ωφελειών και συμβολικών αξιών. Πρόκειται για ένα εμπορικό σήμα που με προσωπική διοίκηση, αποτελεσματική επικοινωνία και ευρεία αποδοχή κατορθώνει να πάρει μια θέση στο μυαλό του καταναλωτή, αγκαλιάζοντας μια ορισμένη ομάδα αξιών χαρακτηριστικών υλικής και άυλης φύσης. Είναι μια έννοια πολύ ευρύτερη από αυτή του προϊόντος, χωρίς όμως να περιορίζεται σε μια απλή ετικέτα. Σε πολλά προϊόντα το στοιχείο εκείνο που τα διαφοροποιεί από τα άλλα όμοια τους είναι το όνομα. Σε ορισμένα αγαθά ευρείας κατανάλωσης ελάχιστη ή και καθόλου διαφοροποίηση μπορεί να επιτύχει η εταιρεία ως προς το χρώμα, τη γεύση ή ακόμα και τη συσκευασία και την τιμή. Έτσι, το όνομα του προϊόντος, η μορφή και η συσκευασία του είναι τα βασικά μέσα διαφοροποίησης μιας επωνυμίας από την άλλη. Η πίστη του καταναλωτή σε μια επωνυμία αποτελεί έναν από τους παράγοντες που παίζουν ρόλο στην τιμολόγηση ενός προϊόντος. Ένας καταναλωτής που είναι πιστός σε μια συγκεκριμένη επωνυμία μπορεί να αναδείξει τις προβλεπόμενες πωλήσεις του προϊόντος αυτού καθώς και το περιθώριο κέρδους του. Με βάση την επιρροή της πίστης του καταναλωτή σε μια επωνυμία εξηγείται το γεγονός ότι είναι εύλογο για μια εταιρεία να προσπαθεί να κρατήσει τους πελάτες που έχει από το να προσελκύσει νέους. Προκειμένου λοιπόν, να γίνει αντιληπτή η σημασία που έχει η επωνυμία για τον καταναλωτή, ο βαθμός που τον επηρεάζει αλλά και τα προϊόντα στα οποία τον ενδιαφέρει περισσότερο η μάρκα θα διεξαχθεί μια ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Επώνυμα προϊόντα, συμπεριφορά καταναλωτή, προώθηση προϊόντων, μάρκες.
Subjects: Ε > Εμπορικά σήματα
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 31 Aug 2015 09:06
Last Modified: 31 Aug 2015 09:06
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7627

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top