E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο

Δαλαμήτρα, Σοφία (2015) E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC78_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

H παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τον καινοτόμο κλάδο του e-marketing και των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών μίας επιχείρησης στο Διαδίκτυο. Εξετάζει επίσης τον ρόλο του e-marketing ως μοχλού ανάπτυξης των επιχειρήσεων σε ένα σύγχρονο, συνεχώς μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον από θεωρητική και πρακτική οπτική. Η πρακτική εξέταση τεχνικών εφαρμογής του e-marketing γίνεται στην αυτοκινητοβιομηχανία BMW. Η συγκεκριμένη επιχείρηση έχει υιοθετήσει αρκετά από τα συστήματα και τις τακτικές e-marketing στην στρατηγική προώθησης των πωλήσεών της, όπως αυτά αναφέρονται στη θεωρία και αποτελεί μια από τις επιχειρήσεις – πρότυπο, από τη στρατηγική της οποίας μπορούν να παραδειγματιστούν και οι μικρότερης εμβέλειας επιχειρήσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, e-marketing, διαδικτυακό μάρκετινγκ, e-μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό εμπόριο, επιχειρήσεις, διαδίκτυο, αυτοκινητοβιομηχανία BMW
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 28 Aug 2015 10:00
Last Modified: 31 Aug 2015 07:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7620

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top