Δαλαμήτρα, Σοφία (2015) E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
| ![[img]](http://anaktisis.uowm.gr/style/images/fileicons/text.png) | Text DMC78_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) | 
Abstract
H παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τον καινοτόμο κλάδο του e-marketing και των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών μίας επιχείρησης στο Διαδίκτυο. Εξετάζει επίσης τον ρόλο του e-marketing ως μοχλού ανάπτυξης των επιχειρήσεων σε ένα σύγχρονο, συνεχώς μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον από θεωρητική και πρακτική οπτική. Η πρακτική εξέταση τεχνικών εφαρμογής του e-marketing γίνεται στην αυτοκινητοβιομηχανία BMW. Η συγκεκριμένη επιχείρηση έχει υιοθετήσει αρκετά από τα συστήματα και τις τακτικές e-marketing στην στρατηγική προώθησης των πωλήσεών της, όπως αυτά αναφέρονται στη θεωρία και αποτελεί μια από τις επιχειρήσεις – πρότυπο, από τη στρατηγική της οποίας μπορούν να παραδειγματιστούν και οι μικρότερης εμβέλειας επιχειρήσεις.
| Item Type: | Thesis (BSc) | 
|---|---|
| Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία | 
| Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, e-marketing, διαδικτυακό μάρκετινγκ, e-μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό εμπόριο, επιχειρήσεις, διαδίκτυο, αυτοκινητοβιομηχανία BMW | 
| Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο | 
| Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) | 
| Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης | 
| Date Deposited: | 28 Aug 2015 10:00 | 
| Last Modified: | 31 Aug 2015 07:32 | 
| URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7620 | 
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
|  | View Item | 


