Αποστολοπούλου, Αθηνά (2015) Παρουσίαση μιας εταιρίας νέων τεχνολογιών: μελέτη περίπτωσης της "Apple". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC99_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρακάτω εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό την παρουσίαση και την ανάλυση της εταιρίας Apple. Στην προσπάθεια αυτή θα εστιάσουμε στα προϊόντα της Apple, το γενικότερο επιχειρησιακό περιβάλλον αναφέροντας και κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά συγκεκριμένων αγορών. Ακόμα θα γίνει παρουσίαση και ανάλυση του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, των τρόπων προώθησης και επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η εταιρία καθώς και της γενικότερης στατιστικής που χρησιμοποιεί. Σκοπός της παρακάτω πτυχιακής εργασίας είναι η γνωριμία με την Apple, η καλύτερη γνώση των δυνάμεων και των αδυναμιών της καθώς και η καταγραφή των ευκαιριών αλλά και των απειλών που εμφανίζονται στο εξωτερικό περιβάλλον της εταιρίας. Επιπλέον, μετά από την προσεκτική μελέτη και ανάλυση των στοιχείων και αφότου έχει γίνει αναφορά στην καταναλωτική συμπεριφορά (σε θεωρητικό πλαίσιο) θα γίνει προσπάθεια διατύπωσης συγκεκριμένων προτάσεων για την μελλοντική ανάπτυξη της εταιρίας. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια αλλαγή της επιχειρηματικής δραστηριότητας και προσφέρεται ως επιλογή για την οικονομική επίλυση πιθανών προβλημάτων ή για την επέκταση των επιχειρήσεων. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αλλάξει τα παλιά επιχειρηματικά μοντέλα και τη δομή του κόστους, καθώς επίσης έχει αναδιατάξει τη σύνδεση μεταξύ των αγοραστών, των πωλητών, και όλων των ενδιάμεσων. Επιπλέον, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει οδηγήσει σε ταχεία διεθνοποίηση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, διότι μειώνει τα οφέλη των οικονομιών κλίμακας, μειώνει το κόστος της διαφήμισης, και δίνει τη δυνατότητα ακόμη και στις μικρές εταιρείες να επιτύχουν περισσότερες αγορές. Μέσα σε αυτό το κλίμα και πριν την εισαγωγή και ανάπτυξη του διαδικτύου ιδρύθηκε η Apple από τον Στηβ Τζομπς και τον Στήβεν Bόζνιακ το 1976 σε ένα γκαράζ στην μικρή πόλη Λος Άλτος της Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Η εταιρία με την εισαγωγή και των νέων τεχνολογιών γνώρισε μεγάλη αποδοχή από τους καταναλωτές με πολλά εκατομμύρια πωλήσεις. Σήμερα η Apple αποτελεί μία από τις κυρίαρχες εταιρίες στον τομέα της τεχνολογίας διαθέτοντας προϊόντα κάθε είδους (smartphones, tablets, αναπαραγωγής μουσικής, ηλεκτρονικούς υπολογιστές), στοχεύοντας σε συγκεκριμένο κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Η εταιρία αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό, ο οποίος και διαφοροποιείται αναλόγως με την αγορά στην οποία απευθυνόμαστε και γεωγραφικά και σε επίπεδο είδους των προϊόντων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κωνσταντινίδης Αναστάσιος |
Uncontrolled Keywords: | Apple, Νέες τεχνολογίες, Επιχειρήσεις, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Μαρκετινγκ, Ηλεκτρονικοί υπολογιστές |
Subjects: | Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Η > Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Μ > Μάρκετινγκ Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 27 Aug 2015 08:17 |
Last Modified: | 27 Aug 2015 08:17 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7601 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |