Γεωργιάδου, Ιωάννα Γ. (2012) Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT9_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (872kB) |
Abstract
Η εργασία που παρουσιάζεται παρακάτω αναφέρεται στο μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων. Για την εκπόνηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκαν διάφορα βιβλία μάρκετινγκ , άρθρα από εφημερίδες , όπως επίσης και από ιστοσελίδες . Το μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου είναι η εφαρμογή του παραδοσιακού μάρκετινγκ στο ευρύ φάσμα της τεχνολογίας δηλαδή στο διαδίκτυο, είναι η διαδικασία που χρησιμοποιεί η επιχείρηση για την προώθηση της μέσω του διαδικτύου. Με τον τρόπο αυτό έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει μεγαλύτερο όγκο πελατών ,και χωρίς μεγάλο κόστος σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα. Σε αυτό βοήθησαν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης όπως είναι το Facebook , το Twitter, το YouTube, το LinkedIn , το MySpace και είναι μερικά από τα μέσα δικτύωσης που χρησιμοποιούνται ευρέως από πολλούς χρήστες από όλο τον κόσμο. Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να έρθουν πιο κοντά με τους χρήστες του διαδικτύου και με τους υποψήφιους πελάτες τους να αλληλεπιδρούν και να επικοινωνούν άμεσα μαζί τους. Μπορούν να παρουσιάζουν πληροφορίες σχετικά με την εταιρία τους και τη δραστηριότητα της και να προωθούν τα προϊόντα τους. Πολλές ελληνικές επιχειρήσεις ξεκίνησαν τη χρήση των μέσων αυτών τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας να έρχεται 3ο στις προτεραιότητες τους.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Κλάδος τροφίμων, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, e-marketing, Επιχειρήσεις τροφίμων |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Κλάδος τροφίμων |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 Jun 2015 12:56 |
Last Modified: | 01 Jul 2015 06:56 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6816 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |