Καραντιάκου, Ουρανία (2015) Web marketing: εξέλιξη και νέες τεχνολογίες ενάντια στα καινούργια δεδομένα της παγκόσμιας κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D19_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (700kB) |
Abstract
Η εργασία διαπραγματεύεται την δυνατότητα των επιχειρήσεων να προωθούνται μέσα από το διαδίκτυο με διάφορες τεχνικές μάρκετινγκ, σε συνδυασμό της επίδρασης των νέων τεχνολογιών με την αγορά. Γίνεται αναφορά στο πως δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε το διαδίκτυο, οι εφαρμογές και οι δυνατότητες του καθώς και οι κίνδυνοι που εγκυμονούν κατά την χρήση του. Επίσης, αναλύονται οι μορφές και τα εργαλεία του web marketing που χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση των ιστοσελίδων. Καταλήγοντας, παρουσιάζεται ο ορισμός, η δομή και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τον σχεδιασμό ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως επίσης, τα είδη του τρόπου συναλλαγών που διατίθενται για την πραγματοποίηση των ηλεκτρονικών αγορών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Παγκόσμια οικονομική κρίση, Διαδικτυακό μάρκετινγκ, Web marketing, Ηλεκτρονικό κατάστημα |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ο > Οικονομική κρίση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 20 Jun 2015 12:56 |
Last Modified: | 20 Jun 2015 12:56 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6519 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |