Γεωργιάδου, Ευαγγελία (2015) Η διοίκηση του online shopping και η δημιουργία συγκινήσεων των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D8_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην εργασία εξετάζεται η σχέση των ηλεκτρονικών αγορών και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και η συμπεριφορά των καταναλωτών και αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Συμπεριφορά καταναλωτή, Ερωτηματολόγιο έρευνας |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 19 Jun 2015 11:05 |
Last Modified: | 19 Jun 2015 11:05 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6441 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |