Καπουσούζη, Βάγια (2004) Μίγμα μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D25_2004.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (17MB) |
Abstract
Το σύγγραμμα αυτό περιλαμβάνει πληροφορίες για το Μίγμα Μάρκετινγκ. Το Μάρκετινγκ σήμερα αποτελεί μια συστηματική διαδικασία στα πλαίσια της επιχείρησης που κατευθύνει όλες τις ενέργειες της στον πελάτη. Η φιλοσοφία της επιχείρησης που αποδέχεται το Μάρκετινγκ είναι ότι το κέρδος επιτυγχάνεται μέσα από την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη και κατ’ επέκταση των αντικειμενικών στόχων της. Η εφαρμογή αυτής της φιλοσοφίας στην πράξη επιτυγχάνεται με το Μίγμα Μάρκετινγκ. Αντικειμενικός σκοπός του συγγράμματος αυτού είναι να μεταδώσει στον αναγνώστη τη χρησιμότητα του μίγματος μάρκετινγκ αναλύοντας τα τέσσερα στοιχεία που το αποτελούν. Μίγμα Μάρκετινγκ είναι ο κατάλληλος συνδυασμός σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση των τεσσάρων στοιχείων μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. Το Μίγμα μάρκετινγκ είναι γνωστό και σαν 4P’S από τα αρχικά των στοιχείων που το αποτελούν στην Αγγλική γλώσσα, περιλαμβάνει: 1. Το προϊόν - product, 2. Την τιμή-price, 3. Τον τόπο-place, 4. Την προώθηση-promotion. Τα στοιχεία αυτά του μίγματος είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους και αλληλεξαρτώνται.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Χιωτίδης Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Πολιτική προϊόντος, Τιμολόγησης προϊόντων, Διανομή προϊόντων, Προώθηση προϊόντος |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 15 Jun 2015 12:28 |
Last Modified: | 15 Jun 2015 12:28 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5929 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |