Η χρήση του e-mail marketing στις επιχειρήσεις: μελέτες περιπτώσεων στο κλάδο των βιβλιοπωλείων - εκδοτικών οίκων

Πολύχρος, Ηλίας (2014) Η χρήση του e-mail marketing στις επιχειρήσεις: μελέτες περιπτώσεων στο κλάδο των βιβλιοπωλείων - εκδοτικών οίκων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC59_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (990kB)

Abstract

Η εργασία αυτή πραγματεύεται το ερώτημα αν και κατά πόσο μία επιχείρηση, μέσα στο αβέβαιο επιχειρησιακό περιβάλλον της οικονομικής κρίσης, μπορεί να αναπτύξει με τη χρήση του email Mάρκετινγκ, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά. Καταρχήν, προκειμένου να στηριχθεί το θεωρητικό μέρος της εργασίας, ερευνήθηκε δευτερογενές υλικό από την υπάρχουσα ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία, και εξετάστηκαν τόσο οι τρόποι επικοινωνίας μιας επιχείρησης μέσω του παραδοσιακού μίγματος Μάρκετινγκ, όσο και οι νέοι τρόποι προβολής με τη βοήθεια του διαδικτύου και των πολυμέσων, μέσω της χρήσης του email Μάρκετινγκ. Επιπλέον ερευνήθηκαν τα νέα μοντέλα πελατοκεντρικής επικοινωνίας των επιχειρήσεων, και εξετάστηκε πως μπορούν να οικοδομηθούν μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης μέσω του email Μάρκετινγκ. Τέλος εξετάστηκε πρωτογενές υλικό, που συλλέχθηκε από συνεντεύξεις με δύο ελληνικές μικρομεσαίες εταιρίες, με παρόμοιο επιχειρησιακό αντικείμενο (βιβλιοπωλεία – εκδοτικοί οίκοι). Τα εμπειρικά αποτελέσματα της μελέτης των δύο εταιριών, έδειξαν ότι αυτές αν και εφαρμόζουν την στρατηγική του Εmail Μάρκετινγκ αρκετά χρόνια, το χρησιμοποιούν κυρίως σαν υποβοηθητικό μέσο προβολής και επικοινωνίας με τους πελάτες τους. Δεν έχουν εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που τους προσφέρει η στρατηγική αυτή του Μάρκετινγκ, τόσο στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πελατειακής βάσης δεδομένων, με χαμηλό κόστος, αλλά κυρίως στην αποκόμιση σημαντικής γνώσης των καταναλωτικών προτιμήσεων της αγοράς στόχου τους. Και οι δύο επιχειρήσεις, αρκετά πετυχημένες στον κλάδο τους με υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, φαίνεται πως δεν έχουν σαφή εικόνα για το ποια ακριβώς είναι τα χαρακτηριστικά της ομάδας στόχου που απευθύνονται, πράγμα που αποτελεί κοινό τόπο για τις περισσότερες ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Λάππας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Προώθηση πωλήσεων, Πολυμέσα στο μάρκετινγκ, Email marketing, Σχεσιακό μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jun 2015 08:08
Last Modified: 08 Oct 2015 10:33
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5309

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top