Reality shows και ελληνική τηλεόραση: θεωρητική προσέγγιση και εμπειρική μελέτη

Αμπεριάδου, Αικατερίνη (2012) Reality shows και ελληνική τηλεόραση: θεωρητική προσέγγιση και εμπειρική μελέτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR89_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (800kB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να παραθέσει και να αναλύσει το φαινόμενο των reality shows και πώς αυτά διεξάγονται στην εποχή μας, μέσω της δύναμης των M.M.E. (Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης) και ιδιαιτέρως των τηλεοπτικών σταθμών. Το φαινόμενο των reality shows είναι πλέον αγαπητό από το κοινό μέσα από την καθημερινότητα των παικτών που προβάλλεται αλλά έχει γίνει αγαπητό και από τους παραγωγούς αφού έχει μικρό κόστος. Στην παρούσα εργασία θα εξεταστούν οι παράγοντες και τα κίνητρα των παικτών αλλά και των παραγωγών. Προκειμένου να γίνει μια σωστή ανάλυση στο παρόν θέμα, γίνεται διαχωρισμός της πτυχιακής εργασίας σε αντίστοιχα κεφάλαια και όπου στο κάθε ένα από αυτά γίνεται παράθεση συγκεκριμένων γεγονότων και καταστάσεων για την εξέλιξη αλλά και χαρακτηριστικά των reality shows. Τέλος αναφέρονται και αναλύονται τα συμπεράσματα της πτυχιακής μέσω της σύγκρισης των δύο κύκλων εκπομπών reality shows του Big Brother 1 και 2, όπου το πρώτο προβλήθηκε το έτος 2001 και 2010 αντίστοιχα και που ουσιαστικά αποτελούν καινοτόμες εκπομπές για την ελληνική τηλεόραση και τα δεδομένα αυτής.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δεληγκιαούρη Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Λειτουργία μέσων μαζικής ενημέρωσης, Δύναμη της τηλεόρασης, Ρεάλιτυ
Subjects: Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 11:41
Last Modified: 08 Oct 2015 11:31
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5194

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top