Η επίδραση των ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των νέων καταναλωτών στην αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων

Καρτεράκη, Ειρήνη-Ελισάβετ (2012) Η επίδραση των ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των νέων καταναλωτών στην αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR86_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία διερευνάται η συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τα ψυχογραφικά του χαρακτηριστικά (psychographic characteristics) και την τάση του να επηρεάζεται από τις προωθητικές ενέργειες των επιχειρήσεων (deal proneness). Για τη διερεύνηση του βασικού ερωτήματος της παρούσας εργασίας διεξήχθη πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 392 ερωτηθέντες. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS 17.0. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως ψυχογραφικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή όπως η σημασία που δίνει στην ποιότητα, η τάση του να δοκιμάζει νέα προϊόντα, οι αντιλήψεις του ως προς τους οικονομικούς του περιορισμούς, ο παρορμητισμός του και η αυτοπεποίθηση του επηρεάζουν την πρόθεση του να δέχεται και να χρησιμοποιεί προωθητικές ενέργειες όπως κουπόνια, δώρα τύπου 1+1, προωθητικά φυλλάδια καταστημάτων, εκπτώσεις, διάφορα δώρα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Ψυχογραφικά χαρακτηριστικά καταναλωτών, Deal proneness, Προώθηση πωλήσεων, Συμπεριφορά καταναλωτών, Εκπτωτικά κουπόνια, Εκπτώσεις
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προώθηση πωλήσεων
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 11:05
Last Modified: 05 Jun 2015 11:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5181

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top