Γεωργούλα, Ευαγγελία (2012) Μελέτη περίπτωσης μεθόδων μάρκετινγκ και διαφήμισης από μια διαφημιστική εταιρία προώθησης προϊόντων από πόρτα σε πόρτα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR14_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (869kB) |
Abstract
Κατά την ανάλυση της εργασίας μας θα δούμε ότι για να πουληθεί ένα προϊόν θα πρέπει να ικανοποιεί μια συγκεκριμένη ανάγκη του καταναλωτή και ότι πρέπει, επίσης, να επιλεγεί ο κατάλληλος τρόπος προσέγγισης του πελάτη, το κατάλληλο δίκτυο διανομής και η κατάλληλη τιμή πώλησης. Το παραπάνω σκεπτικό, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι όλες ι παραπάνω αποφάσεις και ενέργειες δεν επαρκούν, προκειμένου να πουληθεί ένα προϊόν. Η επιχείρηση πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα της αγοράς προς το οποίο απευθύνεται το προϊόντα της και να πληροφορήσεις τους καταναλωτές για την ύπαρξη του προϊόντος, τονίζοντας συγχρόνως τα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του. Η όλη προσέγγιση του θέματος έχει ενδιαφέρον για να το εξετάσουμε λεπτομερέστερα, διότι, η επιχείρηση δια μέσου των στοιχείων του συστήματος επικοινωνίας προσπαθεί να πληροφορήσει και να πείσει τον καταναλωτή ότι αυτή είναι η καλύτερη πηγή ικανοποίησης αναγκών και ότι το προϊόν το οποίο του προσφέρει ο πλανόδιος πωλητής της θα ικανοποιήσει τη συγκεκριμένη του ανάγκη. Φυσικά κατά την προσέγγιση του θέματος μας θα προκύψει ένα βασικό ερώτημα και το οποίο θα πρέπει εμμέσως κατά την ανάλυση μας να απαντηθεί. Το ερώτημα αυτό είναι: Ποιο, από τα στοιχεία του συστήματος επικοινωνίας είναι το πιο αποτελεσματικό για την προβολή των προϊόντων ή υπηρεσιών της επιχείρησης; Το ερώτημα αυτό απαντάται διαδοχικά και αναλυτικά κατά την ανάπτυξη και εξέλιξη της εργασίας μας, δίνοντας σαφείς απαντήσεις και στοιχεία του πρακτικού μάρκετινγκ και τον ρόλο του σε μια επιχείρηση door to door πωλήσεων. Η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την τεκμηριωμένη ανάπτυξη του θέματος μας είναι κυρίως από έλληνες συγγραφείς και ειδικότερα από τα βιβλία του Τζωρτζάκη Κώστα, Τζωρτζάκη Αλεξία και πολλών άλλων. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύουμε την έννοια του μάρκετινγκ και τα κυριότερα χαρακτηριστικά του. Στο δεύτερο κεφάλαιο, μελετούμε την φιλοσοφία της διαφήμισης και τον ρόλο που διαδραματίζει στην προώθηση των στοιχειοθετημένων μηνυμάτων που επιθυμούν οι παραγγελιοδόχοι της και δημιουργοί της.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καρατζιού Παναγιώτα |
Uncontrolled Keywords: | Μείγμα Μάρκετινγκ, Διαφημιστικές εταιρίες |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Π > Προώθηση πωλήσεων |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 03 Jun 2015 07:01 |
Last Modified: | 03 Jun 2015 07:01 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4968 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |