Έρευνα αγοράς στην τηλεοπτική διαφήμιση = Market research in television advertising

Πατσίδου, Κωνσταντίνα (2013) Έρευνα αγοράς στην τηλεοπτική διαφήμιση = Market research in television advertising. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
BS66_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Η διαφήμιση είναι μια διαδικασία που έχει ως σκοπό να μας γνωστοποιήσει προϊόντα ή υπηρεσίες και να μας πληροφορήσει γι’ αυτά και αυτό το πετυχαίνει με τη συμβολή των Μ.Μ.Ε. Έχει περάσει από πολλά εξελικτικά στάδια ανά τους αιώνες και επηρεάστηκε από διάφορα κοινωνικά κινήματα. Υπάρχουν πολλά είδη διαφήμισης (πληροφοριακή, πειθούς, υπομνηστική, ενισχυτική), κάθε μια εξυπηρετεί διαφορετικούς σκοπούς και διαφορετικό καταναλωτικό κοινό. Ανάλογα με την στρατηγική πορεία που έχει χαράξει μια επιχείρηση, και τους στόχους που θέλει να πετύχει, χρησιμοποιεί και την ανάλογη διαφήμιση. Η δαπάνη μεγάλου διαφημιστικού προϋπολογισμού, δεν συνεπάγεται πάντα μια πετυχημένη διαφήμιση. Αυτό προϋποθέτει συνδυασμό πολλών παραγόντων και σημαίνει ότι η στρατηγική της διαφήμισης και η δημιουργική εκτέλεση του μηνύματος θα πρέπει να χαράξουν μια κοινή πορεία, ώστε να πετύχουν τους προσδοκώμενους στόχους. Εξίσου βασικός παράγοντας στην επίτευξη των στόχων, είναι η μέτρηση της αποτελεσματικότητας μιας διαφήμισης, με διάφορες μεθόδους που έχουν στην διάθεση τους οι διαφημιστές. Λόγω της πληθώρας διαφημιστικών μηνυμάτων που κατακλύζουν συνεχώς τις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα, καθίσταται όλο και πιο δύσκολη η συγκράτηση μιας διαφήμισης στη μνήμη των καταναλωτών. Γι’ αυτό το λόγο, οι διαφημιστές θα πρέπει να βρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους προσέλκυσης του ενδιαφέροντος του καταναλωτή. Το χιούμορ παίζει ακριβώς αυτό το ρόλο, αποτελεί ένα εργαλείο της διαφήμισης, που εξάπτει πιο εύκολα και σε μεγάλο βαθμό το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δινοπούλου Βάγια
Uncontrolled Keywords: Είδη διαφήμισης, Τηλεθεατής, Διαφημιστικά μέσα, Έρευνα αγοράς(Ερωτηματολόγιο)
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 19 May 2015 09:44
Last Modified: 19 May 2015 09:44
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4095

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top