Μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες

Δολιώτης, Σπυρίδων and Παπαπέτρου, Διονύσης (2013) Μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR27_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η εργασία εξετάζει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες του Μάρκετινγκ του Διαδικτύου, την εξέλιξη των τεχνολογιών αυτών και το πώς αυτές οι τεχνολογίες βοηθούν την επιχείρηση να έρθει πιο κοντά στον καταναλωτή. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για το Social media marketing, αλλά και για τις παραδοσιακές μορφές Online marketing όπως τα banners, τα blogs posts, το SEO κ.α. Στην συνέχεια παραθέτουμε στοιχεία και πίνακες για το πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο βοήθησε στην εξάπλωση του e-marketing.Εξετάζουμε την καταναλωτική συμπεριφορά, αυτό το τόσο σημαντικό στοιχείο που προσδιορίζει και το μάρκετινγκ ουσιαστικά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, E-marketing, Social Internet Marketing, Καταναλωτική συμπεριφορά
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 08 May 2015 06:41
Last Modified: 08 May 2015 06:41
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3480

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top