Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης

Αλεξούδη, Χριστίνα and Μποτσίνης, Ευάγγελος (2004) Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D21_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (6MB)

Abstract

Η τηλεοπτική διαφήμιση είναι η ισχυρότερη κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη ενός προϊόντος. Σαν δύναμη, η διαφήμιση, αναμφισβήτητα, αποτελεί το εναρκτήριο λάκτισμα για την εμφάνιση διαφόρων συνεπειών στη σημερινή κοινωνία. Οι συνέπειες αυτές ποικίλουν, άλλοτε θετικά και άλλοτε αρνητικά. Θέλοντας να προβάλουμε την ορθή τηλεοπτική διαφήμιση καταθέτουμε τα αρνητικά στοιχεία της ώστε ο καταναλωτής, συγκρίνοντάς τα, να είναι σε θέση να τα αξιολογήσει , να τα κρίνει και στην τελική ανάλυση να έχει τη δυνατότητα και την ευχέρεια να αποφασίσει, πλέον συνειδητά, την αγορά ενός προϊόντος ή την αποδοχή μιας υπηρεσίας, χωρίς να δέχεται, παθητικά, τα μηνύματα που η διαφήμισή τους εκπέμπει. Ο αυξανόμενος αριθμός τηλεοπτικών διαφημίσεων έχει ως αποτέλεσμα τη γέννηση “μη αναγκαίων” αναγκών και επιθυμιών, γεγονός που αποτελεί, το λιγότερο, αντίφαση στη λεγόμενη οικονομία της «ελεύθερης αγοράς» και καταργεί, στην ουσία, το νόμο «προσφοράς-ζήτησης». Το γεγονός αυτό και ο συνεχής βομβαρδισμός τηλεοπτικών διαφημίσεων που δεχόμαστε καθημερινά, από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες, μας ώθησε να ασχοληθούμε με τη συγκεκριμένη εργασία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μαρτζούκου Χαρίκλεια
Uncontrolled Keywords: Τηλεόραση, Διαφήμιση, Τηλεοπτική διαφήμιση, Καταναλωτές και διαφήμιση
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 08 Apr 2015 13:37
Last Modified: 08 Apr 2015 13:37
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1688

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top