Σκουμάντζου, Αθανασία Δ. (2021) Οι σύγχρονες τάσεις του marketing και της διαφήμισης: διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D48_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός του μάρκετινγκ, πως από το παραδοσιακό γίνεται η μετάβαση στο σύγχρονο, τα είδη και οι μορφές του, ο ρόλος του μάρκετινγκ στο χώρο της διαφήμισης καθώς και την σχέση του με τις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο, όπως και στο μάρκετινγκ έτσι και στην διαφήμιση, υπάρχει ο όρος της διαφήμισης, τα χαρακτηριστικά και οι διαφορές της με το μάρκετινγκ. Στην συνέχεια, το τρίτο μέρος της πτυχιακής αφορά τα Social media, τα οφέλη και τα μειονεκτήματα αυτών. Επίσης, αναφέρονται και οι λόγοι που μία επιχείρηση πρέπει να κάνει χρήση των Social. Τέλος, στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσεται ο ορισμός του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι τεχνικές και οι στρατηγικές του.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βέζου Μαρίνα |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση, Διαδίκτυο, Μάρκετινγκ, Προώθηση, Προβολή, Κοινωνικό δίκτυο, Επικοινωνία, Ιστότοπος, IInternet marketing, Social media marketing, Τεχνολογία |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Δ > Διαφήμιση Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 05 Oct 2022 09:01 |
Last Modified: | 05 Oct 2022 09:01 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/12003 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |