Ανάπτυξη επιχειρήσεων μέσω ψηφιακού μάρκετινγκ

Θεοδώρου, Νικόλαος Θ. (2021) Ανάπτυξη επιχειρήσεων μέσω ψηφιακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D46_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (735kB)

Abstract

Η πανδημία του 2020 επίδειξε την χρησιμότητα και αναγκαιότητα της ψηφιοποίησης. Έχοντας επιχειρήσεις με διαδικτυακή παρουσία να βρισκόταν σε μία πολύ πιο πλεονεκτική και βιώσιμη θέση, σε σχέση με αυτές που διατήρησαν αποκλειστικά φυσικές υπηρεσίες. Επιπλέον πολλοί καταναλωτές, έχοντας αναγνωρίσει την ευκολία και άνεση του διαδικτυακού εμπορείου, έχουν στραφεί στην χρήση του για πολλές από τις αγορές τους. Ως αποτέλεσμα ένας μεγάλος όγκος επιχειρήσεων κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο του διαδικτύου, ανακαλύπτοντας τους μοναδικούς κινδύνους και ευκαιρίες του. Το παρόν έγγραφο αποτελεί μία εξερευνητική πορεία στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Παρουσιάζοντας πληροφορίες, εργαλεία και μεθόδους τις οποίες μία επιχείρηση θα μπορούσε να ακολουθήσει, καθώς εισέρχεται και αναπτύσσει την επιρροή της στο ψηφιακό χώρο. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται βασικές αρχές του μάρκετινγκ. Οι οποίες είναι απαραίτητες για την κατανόηση της αγοράς, του πελατειακού κοινού και της ίδιας της φύσης του μάρκετινγκ σαν μέρος της επιχείρησης. Επιπλέον λειτουργούν σαν σκαλοπάτι για την μετέπειτα εξειδίκευση του σε ψηφιακό. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την εφαρμογή και αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ, εντός μίας επιχείρησης. Με οδηγίες για την ανάπτυξη μίας καμπάνιας, την επίβλεψη της πορείας της και την ευθυγράμμιση της, εντός των πλαισίων της γενικότερης μάρκετινγκ στρατηγικής. Καθώς και τεχνικές για την αποτελεσματικότερη χρήση συλλεχθέντων δεδομένων και την ανάπτυξη μίας επιχείρησης σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Αντίθετα το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο, επικεντρώνεται στις τεχνικές μάρκετινγκ που στοχεύουν στην σύνδεση της επιχείρησης με τον πελάτη και στην βελτιστοποίηση της εμπειρίας του. Παρουσιάζοντας αναλυτικά τις διαφημιστικές μεθόδους και την ορθή χρήση διαδικτυακών εργαλείων. Για αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση και επικοινωνία, με σκοπό την δημιουργία μίας μακροχρόνιας, υγιούς και αμοιβαίως επωφελούς σχέσης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακό μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ, Τεχνικές μάρκετινγκ, Διαδίκτυο, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Επιχειρήσεις
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Oct 2022 08:13
Last Modified: 03 Oct 2022 08:13
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/12000

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top