Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από διαφημιστικές εταιρίες στην Ελλάδα = The utilization of social media by advertising agencies in Greece

Γκουγκουρδή, Θεανώ (2022) Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από διαφημιστικές εταιρίες στην Ελλάδα = The utilization of social media by advertising agencies in Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC10_2022.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (9MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία διερευνά την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από διαφημιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, μελετά τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, Facebook και Instagram, μέσω της δέσμευσης των χρηστών με τις διαφημιστικές εταιρείες, για το διάστημα τριών μηνών, 1 Οκτωβρίου με 31 Δεκεμβρίου 2021. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει τους επίσημους εταιρικούς λογαριασμούς των διαφημιστικών εταιρειών στα δύο μέσα, για να συμπεράνει ποιοι παράγοντες και ποια υπό στοιχεία τους επηρεάζουν την δέσμευση των χρηστών με την εταιρεία στο ψηφιακό περιβάλλον. Δηλαδή, εάν κατά την υπό μελέτη χρονική περίοδο οι διαφημιστικές εταιρείες της Ελλάδος χρησιμοποιούν τα κατάλληλα στοιχεία στο περιεχόμενο τους, ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η επιτυχή χρήση από τις εταιρείες μελετάται μέσω της δέσμευσης (engagement) των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τη χρήση συγκεκριμένων παραγόντων που επηρεάζουν τη δέσμευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελλοντικές έρευνες αναφορικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις και την συμμετοχή των χρηστών θα παρείχαν νέα σημαντικά δεδομένα για την επίτευξη των εταιρικών στόχων. Ως εκ τούτου, η παρούσα μελέτη βοηθά στην ανάπτυξη επιτυχημένων επικοινωνιακών τακτικών μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η έρευνα αφορά όλες τις διαφημιστικές εταιρείες της Ελλάδος, αλλά και γενικά τον κλάδο του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς φανερώνει καλές και κακές πρακτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook και Instagram, για την αύξηση της δέσμευσης των πελατών, την προώθηση της επωνυμίας και της ίδιας της εταιρείας. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για μελλοντική έρευνα στο νέο τομέα του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιδιαίτερα στον τομέα των στρατηγικών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τσίχλα Ειρήνη
Uncontrolled Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, Facebook, Instagram, Δέσμευση, Διαφημιστικές εταιρείες.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαφήμιση
Ε > Εταιρείες
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Sep 2022 10:22
Last Modified: 07 Sep 2022 10:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11889

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top