Τσουβαλάς, Χρήστος (2021) Τουριστικό μάρκετινγκ και χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC72_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το τουριστικό μάρκετινγκ και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία αποτελείται από την βιβλιογραφική ανασκόπηση και από το ερευνητικό σκέλος. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση περιλαμβάνει δύο κεφάλαια. Αναλυτικότερα, το πρώτο κεφάλαιο μελετά την έννοια του τουρισμού και ειδικότερα τον τουρισμό στην Ελλάδα. Επίσης, αναφέρονται οι μορφές τουρισμού αλλά παράλληλα γίνεται μια σύντομη αναφορά στο κοινωνικό πρόγραμμα τουρισμός για όλους. Ακόμη, πραγματοποιείται μια σύντομη περιγραφή του νέου κορονοϊού που έπληξε την χώρα μας, όπως επίσης και την τουριστική βιομηχανία. Το δεύτερο κεφάλαιο αποτελείται από τις ενότητες το τουριστικό μάρκετινγκ, χρήση τουριστικού μάρκετινγκ από ξενοδοχειακές μονάδες αλλά και από το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα. Επίσης, το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στα κοινωνικά μέσα και στον ξενοδοχειακό κλάδο καθώς γίνεται μια προσπάθεια να οριστούν οι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Επιπρόσθετα, στο σημείο αυτό μελετήθηκε τόσο η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον ξενοδοχειακό κλάδο όσο και την περίοδο του Covid-19. Στο ερευνητικό μέρος διεξάχθηκε ανάλυση περιεχομένου. Συγκεκριμένα, μελετήθηκαν πέντε σε αριθμό μεγάλα ξενοδοχεία του νησιού, Πάρου. Ακόμη, πραγματοποιήθηκε περιγραφή της μεθοδολογίας έρευνας, η οποία περιλαμβάνει τόσο τα ερευνητικά εργαλεία όσο και το στατιστικό πρόγραμμα Spss. Ακόμη, ορίσθηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα και στη συνέχεια ακολούθησε μια συνοπτική περιγραφή των ξενοδοχείων της Πάρου. Επιπρόσθετα, πραγματοποιήθηκε μια διαδικτυακή έρευνα με στόχο τη συλλογή δεδομένων. Συγκεντρώθηκαν όλες τα απαραίτητα δεδομένα από τα κοινωνικά δίκτυα των ξενοδοχείων και αναλύθηκαν. Τέλος, με τη διεξαγωγή της έρευνας προέκυψαν ορισμένα αποτελέσματα τα οποία δείχνουν πως χάρη στα social media οι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες ξέφυγαν από τον παραδοσιακό τρόπο προβολής και διαφήμισης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γραμματικοπούλου Χριστίνα |
Uncontrolled Keywords: | Τουρισμός, Covid-19, Μάρκετινγκ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, Έρευνα. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ξ > Ξενοδοχεία Κ > Κοινωνικά δίκτυα Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 25 Aug 2022 06:30 |
Last Modified: | 30 Aug 2022 09:39 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11835 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |