Ρέβη, Ειρήνη-Χρυσοβαλάντω (2021) Ηλεκτρονικό εμπόριο και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, κατασκευή ιστοσελίδας για προώθηση προϊόντων μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC66_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία στοχεύει στο να καταδείξει το ρόλο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσα από την παρουσίαση της ιστοσελίδας Plegmeno (www.plegmeno.com) Για τη στήριξη του θεωρητικού πλαισίου πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση. Από τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο και μετά οι επικοινωνίες εξελίσσονται και παράλληλα παρατηρείται η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της αγοράς με τη μετατροπή των μέσων επικοινωνίας σε ψηφιακές μηχανές υπό την επίδραση της τεχνολογίας των πληροφοριών. Ακολούθως παρουσιάζεται η αύξηση της ζήτησης αγαθών και υπηρεσιών στο διαδίκτυο και η ανάγκη για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου από την συντριπτική πλειοψηφία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Αυτό αφορά στις διαδικτυακές αγορές Business-to-Business (B2B) όπου ξεκινούσαν να παρέχουν στις επιχειρήσεις την απαραίτητη υποδομή προκειμένου να μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους και να διεξάγουν ανάλογες επιχειρηματικές δραστηριότητες στο διαδίκτυο. Υπολογίζοντας λοιπόν το ρυθμό ανάπτυξης αυτής της νέας αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου, έχουμε τη δημιουργία περίπου 1.000-1.500 τέτοιων ειδών πλατφόρμες. Μια αγορά που είναι σαφέστατα πολύ σημαντική για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όπως και για το κατάστημα Plegmeno. Σκοπός της επιχείρησης είναι η επέκταση των πωλήσεων των προϊόντων της σε διεθνείς αγορές, η απόκτηση ενός αναγνωρίσιμου brand name καθώς και η αύξηση του πελατολόγιου της. Η διατήρηση μιας σχέσης πίστης στο προϊόν της και η εμπιστοσύνη μεταξύ καταναλωτή και επιχείρησης είναι το ζητούμενο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κλεφτοδήμος Αλέξανδρος |
Uncontrolled Keywords: | Μικρομεσαία επιχείρηση, Ηλεκτρονικό επιχειρείν, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Τεχνολογία της πληροφορίας, Κοινωνία των πληροφοριών, Επικοινωνία, Ασφάλεια των συναλλαγών, Μετασχηματισμός της αγοράς. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρήσεις, Μικρομεσαίες Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο - Μέτρα ασφαλείας |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 26 Jul 2022 09:27 |
Last Modified: | 26 Jul 2022 09:27 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11818 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |