Ο ρόλος του marketing και των Social Media στην εξέλιξη των e-shops

Καρδέλης, Πασχάλης Δ. (2021) Ο ρόλος του marketing και των Social Media στην εξέλιξη των e-shops. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D23_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η κάτωθι εργασία αφορά το ρόλο που διαδραματίζουν το marketing και τα social media στην εξέλιξη των e-shops ευνοώντας την επιχειρηματική δραστηριοποίηση και μάλιστα στη σύγχρονη ψηφιοποιημένη εποχή που τα ηλεκτρονικά καταστήματα τείνουν να θέσουν στο περιθώριο τα παραδοσιακά «δια ζώσης», φυσικά καταστήματα. Στη εποχή μας ιδιαιτέρα που μαστίζεται από την υγειονομική πανδημία η εξέλιξη των e-shops κρίνεται μια αναπόδραστη ανάγκη που επιχειρεί να δημιουργήσει στην ανάπτυξη ενός ακμάζοντος επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Η εργασία επιχειρεί μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης αλλά και μέσω της έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου να οδηγήσεις στην εξαγωγή καθολικών συμπερασμάτων που θα αποδεικνύουν τόσο τα βιβλιογραφικά ευρήματα αλλά θα προσφέρουν παράλληλα στη μελλοντική διερεύνηση του θέματος. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα διακρίνονται από τα φυσικά καταστήματα και βεβαίως θα μελετήσουμε τις διαφοροποιήσεις αυτές αλλά παράλληλα και τις ομοιότητες όσον αφορά τις διαφημιστικές μεθόδους και τεχνικές που χρησιμοποιούνται σε καθεμία των περιπτώσεων. Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν αποτελεί μια έννοια άγνωστη στο διεθνή επιχειρηματικό χώρο αλλά στη Ελλάδα παρουσίασε ιδιαίτερη ανάκαμψη κατά την τελευταία δεκαετία κυρίως επιφέροντας ποικίλα θετικά αλλά και αρνητικά απότοκα. Οι ιδιαιτερότητες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολλές και άξιες μελέτης και αναμφισβήτητα χρήζουν έρευνας σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας και τις ιδιαιτερότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και των τρόπος επίτευξης των πληρωμών που μπορούν να πραγματοποιηθούν. Κρίσιμο είναι αν ερευνηθεί και η επιρροή που έχουν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης στην εξέλιξη των e-shops και στη δημιουργία των γνωστών «influencers», οι οποίοι επιδρούν κατά κόρον στις ηλεκτρονικές αγορές ανάγοντας τη διαφημιστική πειθώ σε νέα βάση. Όλα αυτά θα ερευνηθούν βέβαια βιβλιογραφικά επιχειρώντας να συνάγουμε ιστορικά την γένεση και την εξέλιξη των e-shops και παράλληλα θα επιχειρήσουμε να εμπλουτίσουμε τα δεδομένα με την εξαγωγή ιδίων συμπερασμάτων που θα προκύψουν από έρευνα που θα πραγματοποιήσουμε σχετικά με τη χρησιμότητα και την εξέλιξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακό marketing, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social Media, E-shops Ηλεκτρονικά καταστήματα, Influencers, Ηλεκτρονικό εμπόριο
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Jun 2022 08:49
Last Modified: 07 Jun 2022 08:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11692

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top