Χατιλλάρι, Φλοράλντο Κ. (2021) Κοινωνικά δίκτυα και καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D19_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η σύγχρονη ζωή χαρακτηρίζεται από υψηλές ταχύτητες σε όλες τις δραστηριότητες του ανθρώπου, κάτι που εντάθηκε ακόμα περισσότερο από την ευρεία χρήση του διαδικτύου. Το διαδίκτυο πλέον εμπλέκεται σε, σχεδόν, κάθε κοινωνική έκφραση που μπορεί να εκτείνεται από την απλή επικοινωνία μέχρι και την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Στα πλαίσια αυτά, τις τελευταίες δεκαετίες έχουν αναπτυχθεί και συνεχίζουν να επεκτείνονται και τα κοινωνικά δίκτυα. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ηλεκτρονικές πλατφόρμες στις οποίες μπορεί ο οποιοσδήποτε να δημιουργήσει λογαριασμό δωρεάν και να αρχίσει να αλληλεπιδρά με άλλους χρήστες. Απευθύνονται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις, καθώς δεν υπάρχει κανένα κριτήριο αποκλεισμού για την δημιουργία προσωπικού ή εταιρικού προφίλ. Σήμερα, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν εργαλείο Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων οι οποίες μέσω αυτών επιχειρούν να διαμορφώσουν και να επηρεάσουν, σύμφωνα με τις επιδιώξεις τους, τις καταναλωτικές επιλογές των χρηστών τους. Η παρακάτω ανάλυση εστιάζει στους τρόπους και τα μέσα που χρησιμοποιούν σήμερα οι επιχειρήσεις διεθνώς στα πλαίσια του επηρεασμού της καταναλωτικής συμπεριφοράς των χρηστών των κοινωνικών δικτύων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαπρίκης Ευάγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Κοινωνικά δίκτυα, Καταναλωτική συμπεριφορά |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 14 Apr 2022 07:30 |
Last Modified: | 14 Apr 2022 07:30 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11631 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |