Η επίδραση της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις: η περίπτωση των διαφημίσεων της Coca Cola στην ελληνική και την κινεζική αγορά

Ευαγγελοπούλου, Σοφία (2021) Η επίδραση της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις: η περίπτωση των διαφημίσεων της Coca Cola στην ελληνική και την κινεζική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC28_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η σύγχρονη εποχή διακρίνεται για την συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας και την παγκοσμιοποίηση. Πλέον, οι επιχειρήσεις λειτουργούν σε ένα διεθνοποιημένο περιβάλλον και προκειμένου να αναπτύσσουν επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ, χρειάζεται να λαμβάνουν υπόψη τη διαφορετική κουλτούρα των ατόμων και των ομάδων στις οποίες απευθύνονται. Η εθνική κουλτούρα παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της αντίληψης, της σκέψης και τελικά της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό τη μελέτη της επίδρασης της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της μεθοδολογίας της μελέτης περίπτωσης, διερευνάται η επίδραση της ελληνικής και κινεζικής κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις ενός προϊόντος με διεθνή παρουσία, της Coca Cola. Με τη χρήση του μοντέλου των πολιτιστικών διαστάσεων του Hostede διερευνώνται οι διαφορές και ομοιότητες που σχετίζονται με την κουλτούρα στις τηλεοπτικές διαφημίσεις των δύο χωρών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, παρατηρούνται διαφορές στον τρόπο προσέγγισης, αλλά και σημαντικές ομοιότητες οι οποίες πιθανότατα οφείλονται στην όλο και μεγαλύτερη σύγκλιση που συμβαίνει στις κουλτούρες των λαών, λόγω της παγκοσμιοποίησης και της βελτίωσης της επικοινωνίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πανάτσα, Βασιλική-Μαρία
Uncontrolled Keywords: Κουλτούρα, Προώθηση προϊόντων, Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, Coca Cola, Πολυπολιτισμικότητα, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κουλτούρα
Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Sep 2021 09:06
Last Modified: 27 Sep 2021 09:06
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11313

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top