Χουζουρίδου, Ιωάννα (2021) Στρατηγικές αποκατάστασης εικόνας στα social media και μέτρηση της αποτελεσματικότητας τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC32_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση των επικοινωνιακών κρίσεων που αναδύονται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς και οι στρατηγικές που ακολουθούνται για τη διαχείριση των κρίσεων αυτών με απώτερο στόχο την αποκατάσταση της εικόνας και τη βιωσιμότητα μέσα ένα σύγχρονο ανταγωνιστικό πλαίσιο. Εξετάζεται ακόμα η περίπτωση των φυλετικών κρίσεων που είναι αρκετά συνηθισμένες στο σύγχρονο οργανωτικό περιβάλλον και ο αντίκτυπος που έχουν στη λειτουργία των οργανισμών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) αποτελούν πλέον κεντρική επιλογή των οργανισμών στις στρατηγικές διαχείρισης των κρίσεων, καθώς μπορούν να συμβάλουν σε μεγάλο βαθμό στην αποτροπή ή τον μετριασμό των κρίσεων. Αντικείμενο της μελέτης περίπτωσης αποτελεί η φυλετική κρίση που αναδύθηκε στο εξωτερικό περιβάλλον ξενοδοχειακής αλυσίδας, καθώς και οι στρατηγικές διαχείρισης που επιλέχθηκαν για την αντιμετώπισή της. Η έρευνα διεξάγεται με την ποσοτική μέθοδο και αποσκοπεί στην εξέταση του τύπου στρατηγικής που έχει τη μεγαλύτερη επίδραση σε χρήστες του Twitter.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Επικοινωνιακή κρίση, Φυλετική κρίση, Στρατηγική διαχείρισης, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Εταιρική εικόνα. |
Subjects: | Δ > Διαχείριση κινδύνου Ε > Επιχειρηματικός προγραμματισμός Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 24 Sep 2021 11:38 |
Last Modified: | 24 Sep 2021 11:39 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11308 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |