Social media and sports marketing

Σαραϊδάρης, Αργύρης Δ. (2020) Social media and sports marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D85_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την σημασία του μάρκετινγκ, τον ρόλο του και πιο συγκεκριμένα αναπτύσσει έναν κλάδο του, ο οποίος ορίζεται ως αθλητικό μάρκετινγκ. Έτσι λοιπόν στην συνέχεια της εργασίας αποσαφηνίζεται η σημασία του αθλητικού μάρκετινγκ όπως και τονίζεται η ανάπτυξη και η βελτίωση που έχει σημειώσει τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο το αθλητικό μάρκετινγκ χωρίς την συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν θα ήταν το ίδιο. Όπως αντίστοιχα συμβαίνει και για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού ο αθλητισμός έχει ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση με αποτέλεσμα καθημερινά να αυξάνονται οι άνθρωποι που παρακολουθούν τα αθλητικά γεγονότα. Τέλος αναλύεται το πως μπορούν να λειτουργήσουν μαζί, τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από αυτόν τον συνδυασμό στη κοινωνία καθώς και το πως λειτουργούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του αθλητικού marketing.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social Media Marketing, Επικοινωνία, Μάρκετινγκ, Αθλητικό μάρκετινγκ, Αθλητικό Marketing, Sports Marketing, Αθλητισμός
Subjects: Α > Αθλητισμός
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Jul 2021 09:51
Last Modified: 22 Jul 2021 09:51
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11123

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top