Τηλεοπτική διαφήμιση. Η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης και η εφαρμογή της στην περίπτωση της Ελλάδας

Χρηστοπούλου, Παρασκευή (2004) Τηλεοπτική διαφήμιση. Η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης και η εφαρμογή της στην περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR20_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η διαφήμιση είναι μια επιστήμη της οποίας οι ρίζες βρίσκονται βαθιά στην ιστορία, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Σήμερα όμως οι διαστάσεις που έχει πάρει είναι τεράστιες και κατακλύζουν όλο και περισσότερο τη σύγχρονη κοινωνία. Αναλαμβάνοντας την συγκεκριμένη εργασία, τέθηκαν δύο στόχοι. Πρώτον, να αναλυθεί και κατανοηθεί η Νομοθεσία της διαφήμισης που διέπει τόσο τα Ευρωπαϊκά κράτη όσο και την Χώρα μας. Ο δεύτερος στόχος, ήταν να ερευνηθεί κατά πόσο Ελληνικά κανάλια εφαρμόζουν το Κοινοτικό και Ελληνικό Δίκαιο. Ανατρέχει λοιπόν τόσο στη θεωρία της ξένης και της ημεδαπής Νομολογίας, όσο και στην πράξη στα πλαίσια της Ελλάδας. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο, εντάχθηκαν η μεθοδολογία της έρευνας και αναφέρεται ένα μικρό ιστορικό για το κάθε κανάλι που επιλέχθηκε προκειμένου να διεκπεραιωθεί αυτή η έρευνα. Το δεύτερο κεφάλαιο περιέχει κάποια γενικά χαρακτηριστικά της διαφήμισης, προκειμένου να κατανοηθεί πλήρως το αντικείμενο με το οποίο πρόκειται να ασχοληθούμε στην πορεία αυτής της εργασίας. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται ένα μικρό “οδοιπορικό” της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Αναλύεται πως ξεκίνησε αυτή η “ιδέα” και καταλήγει στο σήμερα και την Ευρώπη των “εικοσιπέντε”. Εν συνεχεία, στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται αναλυτικά η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία της διαφήμισης και τι αυτή ορίζει για τα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης . Ο Ελληνικός Κώδικας της διαφήμισης, οι βασικές Αρχές του, οι Κανόνες και τα Παραρτήματα του, αναφέρονται και αναλύονται στο πέμπτο κεφάλαιο. Στα δύο τελευταία κεφάλαια, το έκτο και το έβδομο, παρατίθενται τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από την έρευνα και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτή τη μελέτη αντίστοιχα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μυλωνά Ιφιγένεια
Uncontrolled Keywords: Τηλεοπτική διαφήμιση, Ευρωπαϊκή νομοθεσία, Μ.Μ.Ε., Ελλάδα.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Δ > Δίκαιο και νομοθεσία
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Jul 2021 07:39
Last Modified: 21 Jul 2021 08:09
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11100

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top