Τάσεις και προώθηση προτύπων ένδυσης μέσω τηλεοπτικών εκπομπών μόδας που απευθύνονται στο νεανικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: My Style Rocks

Πανοπούλου, Νικολέτα (2021) Τάσεις και προώθηση προτύπων ένδυσης μέσω τηλεοπτικών εκπομπών μόδας που απευθύνονται στο νεανικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: My Style Rocks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC1_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Η μόδα μπορεί να προβληθεί στο στυλ της προσωπικότητας των ανθρώπων με την ένδυση και το χτένισμα, το ύφος της ζωής και συμπεριφοράς, αντικατοπτρίζοντας το προσωπικό ενδιαφέρον. Οι σημερινοί νέοι επηρεάζονται πλήρως από τις νέες τάσεις της μόδας. Το στυλ του ντυσίματος, οι κομμώσεις, τα αξεσουάρ, η γλώσσα και η προσωπικότητα του ατόμου δείχνουν ότι όλοι λίγο πολύ επηρεάζονται και εμπνέονται από τις τάσεις της μόδας. Στη χώρα μας, μια από τις πηγές μόδας είναι οι τηλεοπτικές εκπομπές μόδας, όπου κάθε εβδομάδα εισάγεται μια νέα ενδυμασία, μακιγιάζ και χτένισμα. Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το πως οι τηλεοπτικές εκπομπές μόδας και πιο ειδικά η εκπομπή μόδας My Style Rocks, επηρεάζει το νεανικό κοινό με βάση τις τάσεις και τα πρότυπα που προωθεί και προβάλλει. Μέσα από την δημιουργία και εφαρμογή κατάλληλης ερευνητικής μεθοδολογίας προβήκαμε στην διεξαγωγή αποτελεσμάτων που θα μας βοηθήσουν να απαντήσουμε στα ερευνητικά ερωτήματα που έχουμε θέσει. Καθ’ όλη την ερευνητική διαδικασία ακολουθήσαμε περιγραφική στατιστική ανάλυση, καθώς πρόκειται για μια ποσοτική έρευνα. Ο πληθυσμός που εστιάσαμε αφορά το νεανικό κοινό και συγκεκριμένα τις ηλικιακές ομάδες από 13 έως 35 ετών και ακολουθήσαμε απλή τυχαία δειγματοληψία. Ως ερευνητικό εργαλείο κατασκευάσαμε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο αποτελείται από κλειστού τύπου ερωτήσεις και διαμοιράστηκε ηλεκτρονικά. Στη συνέχεια αναλύσαμε τα αποτελέσματα μέσου του στατιστικού λογισμικού SPSS 25.0. Πιο συγκεκριμένα αναλύσαμε και περιγράψαμε τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του δείγματος, τις προτιμήσεις των συμμετεχόντων σχετικά με την τηλεοπτική εκπομπή μόδας My Style Rocks και τις προτιμήσεις των συμμετεχόντων γενικά για την ενδυματολογική μόδα. Φυσικά απεικονίσαμε όλες τις κατανομές των συχνοτήτων των μεταβλητών μέσω πίτας και ραβδογράμμτος. Επίσης δημιουργήσαμε κάποια ομαδοποιημένα ραβδογράμματα test-συσχετισμών με βάση τις μεταβλητές φύλλο, ηλικία και επαγγελματική κατάσταση. Τέλος παραθέσαμε τα βασικά συμπεράσματα που διεξάχθηκαν καθ’ όλη την διάρκεια της έρευνα μας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μαυρατζάς Στυλιανός
Uncontrolled Keywords: Τηλεοπτικές εκπομπές, Μόδα, Συμπεριφορά καταναλωτή, Νέοι, Ντύσιμο.
Subjects: Ε > Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Πρότυπα
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 31 May 2021 06:58
Last Modified: 31 May 2021 06:58
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10934

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top