Διαδικτυακή προβολή μιας ελληνικής επιχείρησης

Αλατζίδου, Σωτηρία and Παρμαξίδου, Ακυλίνα (2020) Διαδικτυακή προβολή μιας ελληνικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC61_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ‘’η διαδικτυακή προβολή μιας ελληνικής επιχείρησης’’. Από το πεδίο της διαδικτυακής προβολής, απομονώνεται και αναλύεται ο ιστότοπος και το ηλεκτρονικό κατάστημα και πιο συγκεκριμένα με ποιους τρόπους επιτυγχάνεται και σε ποιο βαθμό, η ποιοτική ολοκλήρωση ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου. Στόχος της έρευνας είναι να διερευνηθεί, μέσω του μοντέλου E-T-S-QUAL, εάν τα ηλεκτρονικά καταστήματα τεχνολογίας στην Ελλάδα, πληρούν τα κριτήρια, ώστε να χαρακτηριστούν ποιοτικά ολοκληρωμένα και έπειτα να δημιουργηθεί ένας ποιοτικά ολοκληρωμένος ιστότοπος μιας ελληνικής εταιρείας τεχνολογίας, με τη χρήση του ίδιου μοντέλου. Το μοντέλο αυτό περιλαμβάνει δέκα διαστάσεις, μέσα από τις οποίες ορίζεται η ποιοτική ολοκλήρωση που πετυχαίνει ο κάθε ιστότοπος: η αποδοτικότητα, η εκπλήρωση/υλοποίηση, η λειτουργία συστήματος, η ιδιωτικότητα, η ανταπόκριση, η επικοινωνία, η εξατομίκευση, οι πληροφορίες, το στυλ γραφικών και οι συνεργασίες/δημόσιες σχέσεις. Το δείγμα της έρευνας, αποτελείται από 47 ελληνικούς, ιστότοπους καταστημάτων με προϊόντα τεχνολογίας. Η μέθοδος που ακολουθείται είναι μικτή, ποιοτική ως προς την ανάλυση περιεχομένου, που ελέγχει τα κριτήρια που εφαρμόζονται στους ιστότοπους και τι βαθμό ποιοτικής ολοκλήρωσης πετυχαίνουν, και ποσοτική, ως προς την κωδικοποίηση των αποτελεσμάτων σε αριθμούς. Μέσω της έρευνας διασαφηνίζεται, ότι οι περισσότεροι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου τεχνολογίας στην Ελλάδα, πετυχαίνουν μία μέτρια ποιοτική ολοκλήρωση. Σύμφωνα με την έρευνα, οι διαστάσεις στις οποίες τα ηλεκτρονικά καταστήματα δίνουν την περισσότερη προσοχή είναι η λειτουργία συστήματος η ιδιωτικότητα, η ανταπόκριση και οι πληροφορίες και αυτές στις οποίες δίνουν τη λιγότερη είναι οι συνεργασίες/δημόσιες σχέσεις, η αποδοτικότητα και η εξατομίκευση. Τέλος, δημιουργείται μια εικονική ελληνική εταιρεία τεχνολογίας η Log in, της οποίας ο ιστότοπος χτίζεται με βάση το μοντέλο E-T-S-QUAL, με στόχο να πετύχει την υψηλή ποιοτική ολοκλήρωση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Ελληνική επιχείρηση, Εταιρεία τεχνολογίας, Ηλεκτρονικό κατάστημα, Ιστότοπος, Καταναλωτές, Μοντέλο μέτρησης ποιότητας, Ποιότητα ιστότοπου, Wordpress
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 May 2021 06:26
Last Modified: 23 May 2021 06:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10915

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top