Κατσαούνη, Αγγελική and Κουϊμτζή, Ευαγγελία (2020) Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για την προβολή και προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing tools for advertising and promotion online shops on Social Media: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC51_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν δύο εταιρίες στο χώρο της μόδας για την προβολή και προώθηση των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων στα μέσα κοινωνική δικτύωσης. Η πρώτη ενότητα ως εισαγωγική, παρουσιάζει την εννοιολογική προσέγγιση του κλασσικού και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η δεύτερη εστιάζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ η τρίτη ασχολείται με τη μεθοδολογία έρευνας την οποία ακολουθήσαμε. Η τέταρτη ενότητα αναλύει σε βάθος τις δύο εταιρείες τόσο ως προς τον συνολικό και επενδυτικό προϋπολογισμό τους, όσο και για τους τρόπους διαφήμισης τους οποίους χρησιμοποιούν. Στην πέμπτη ενότητα παρατίθενται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις μας για μελλοντική έρευνα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννακοπούλου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Ψηφιακό μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικά καταστήματα, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Επενδυτικός προϋπολογισμός. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Δ > Διαφήμιση Ε > Επενδύσεις Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν Κ > Κοινωνικά δίκτυα Μ > Μάρκετινγκ Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 20 May 2021 08:37 |
Last Modified: | 20 May 2021 08:37 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10890 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |