Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ

Γεμελιάρη, Μαργίτσα (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC45_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (6MB)

Abstract

Στις μέρες μας, η ραγδαία εξέλιξη των τεχνολογιών και του διαδικτύου επηρεάζει πλέον και τις επιχειρήσεις. Για να θεωρηθεί βιώσιμη μια επιχείρηση είναι επιτακτική ανάγκη να αξιοποιεί το διαδίκτυο στο έπακρο, για να μπορέσει όχι μόνο να διατηρήσει τους πελάτες της αλλά να αποκτήσει και νέους. Στόχος λοιπόν της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι, μέσα από την δημιουργία ψηφιακού υλικού, να μάθουμε με ποιο τρόπο και μέσω ποιών στρατηγικών διαδικτυακού μάρκετινγκ μπορεί μια νεοσύστατη επιχείρηση να προωθηθεί στο διαδίκτυο, αυξάνοντας έτσι τόσο την αναγνωρισιμότητά της όσο και την επαφή της με το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Για την επίτευξη του σκοπού μας, δημιουργήσαμε μια νεοσύστατη εικονική επιχείρηση, ένα ταξιδιωτικό γραφείο, για το οποίο κληθήκαμε να φτιάξουμε όχι μόνο μια ιστοσελίδα για ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) αλλά και προφίλ στα δημοφιλέστερα κοινωνικά μέσα. Έτσι λοιπόν, δημιουργήσαμε το λογότυπο, ένα προωθητικό βίντεο και ένα φυλλάδιο για την επιχείρηση, χρησιμοποιώντας τα προγράμματα Adobe Illustrator, Adobe Premiere και Adobe Photoshop. Στην συνέχεια, φτιάξαμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με τη χρήση της πλατφόρμας του WordPress, την οποία εγκαταστήσαμε τοπικά μέσω του Xampp. Για να ολοκληρωθεί η προώθηση της επιχείρησης χρειάστηκε ακόμα να φτιάξουμε και προφίλ στα κοινωνικά μέσα, πιο συγκεκριμένα στο Facebook, στο Instagram, στο Youtube και στο Twitter. Συμπεραίνουμε λοιπόν, ότι η χρήση του διαδικτύου και πιο συγκεκριμένα του διαδικτυακού μάρκετινγκ καθίσταται αναγκαία όχι μόνο για την βιωσιμότητα της επιχείρησης αλλά και για την επικοινωνία της με το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αυτό συμβαίνει, διότι η εταιρεία είναι σε θέση να επικοινωνεί με το κοινό της, δημιουργώντας έτσι την θετική του στάση προς αυτήν και σε επόμενο στάδιο ίσως και την αφοσίωση των πελατών σε αυτήν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Στρατηγικές διαδικτυακού μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, WordPress.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 May 2021 10:54
Last Modified: 18 May 2021 10:54
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10879

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top