Marketing αγροτικών προϊόντων : η περίπτωση του συνεταιρισμού Ζαγορίν

Διαμαντάκου, Φωτεινή – Μαρία Γ. (2020) Marketing αγροτικών προϊόντων : η περίπτωση του συνεταιρισμού Ζαγορίν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D18_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (555kB)

Abstract

Στη σύγχρονη εποχή, το μάρκετινγκ χρησιμοποιείται για πολλούς λόγους και όχι μόνο για να παράγει προϊόντα για τον πελάτη – στόχο που τα χρειάζεται και να τα προωθεί στην αγορά, αλλά και για την οργανωμένη προσπάθεια μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού που να ικανοποιεί τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Μέσω των εργαλείων που προσφέρει συμβάλλει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητά τους αλλά και στην ανάπτυξη των πελατών του. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση αποτελεσματικότητας του digital marketing και πως αυτό αποτελεί ραγδαία ανάπτυξη στις επιχειρήσεις και συμβάλλει σημαντικά με το Αγροτικό Μάρκετινγκ και τις αγροτικές επιχειρήσεις, όπως είναι ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς Πηλίου, όπου γίνεται και η μελέτη περίπτωσης. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια όπου πιο αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στην βιβλιογραφική ανασκόπηση κάνοντας λόγο για την χρήση του διαδικτύου μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ, στο μίγμα μάρκετινγκ και στα εργαλεία του μάρκετινγκ για να πετύχουμε τους στόχους μας σαν επιχείρηση. Το δεύτερο κεφάλαιο αποτέλεσε την εισαγωγή και την παρουσίαση του Συνεταιρισμού συμπεριλαμβάνοντας και την ανάλυση SWOT. Το τρίτο κεφάλαιο έκανε λόγο αποκλειστικά για το μάρκετινγκ του συνεταιρισμού, τις συμμετοχές του σε εκδηλώσεις και την προβολή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο έκλεισε την εργασία με τα συμπεράσματα και τις προτάσεις του.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακό μάρκετινγκ, Digital marketing, Αγροτικό μάρκετινγκ, Συνεταιρισμός, Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς Πηλίου
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Σ > Συνεταιρισμοί
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jan 2021 10:25
Last Modified: 08 Jan 2021 10:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10731

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top