Κούσας, Γεώργιος and Κύρου, Ιωάννης (2020) Social media μάρκετινγκ στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT2_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία, μέσα από την ανάλυση ενός συνόλου 519 διαδικτυακών κριτικών (ελληνικών και ξένων) που εντοπίστηκαν στην ιστοσελίδα του Trip Advisor για 11 ξενοδοχεία τριών και τεσσάρων αστέρων στην Ρόδο, διερεύνησε τα χαρακτηριστικά των ξενοδοχειακών μονάδων, τα οποία οι Έλληνες και ξένοι τουρίστες αξιολογούν συχνότερα, καθώς και αν αυτά διαφοροποιούνται με βάση τον αριθμό των αστέρων των ξενοδοχειακών μονάδων και την γλώσσα γραφής τους. Διερευνήθηκε επίσης το σθένος των διαδικτυακών κριτικών τόσο συνολικά, όσο και για τα επιμέρους χαρακτηριστικά τους. Το μεγαλύτερο μέρος των κριτικών ήταν γραμμένες στην Αγγλική γλώσσα. Η ανάλυση έδειξε ότι το προσωπικό και τα δωμάτια ήταν τα χαρακτηριστικά των ξενοδοχειακών μονάδων που αξιολογήθηκαν συχνότερα από τους έλληνες και ξένους τουρίστες, μεταξύ συνολικά 13 χαρακτηριστικών που εντοπίστηκαν (τοποθεσία, δωμάτια, καθαριότητα, προσωπικό, εξυπηρέτηση, αξία-χρήματα, εγγύτητα, παροχές, μπάνιο, ύπνος, θέα, πρωινό, ατμόσφαιρα). Οι Έλληνες τουρίστες αξιολόγησαν συχνότερα την τοποθεσία, την καθαριότητα και την ατμόσφαιρα στις διαδικτυακές τους κριτικές στο Trip Advisor, ενώ από την άλλη οι ξένοι τουρίστες αξιολόγησαν συχνότερα το προσωπικό, τα δωμάτια, τον ύπνο-κρεβάτια, τις παροχές και το μπάνιο. Σε όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά δεν βρέθηκαν διαφοροποιήσεις ως προς την γλώσσα γραφής. Επίσης, οι τουρίστες σε ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων αξιολόγησαν περισσότερο συχνά το πρωινό, σε σύγκριση με τις κριτικές που αφορούσαν τα ξενοδοχεία τριών αστέρων. Από την μελέτη και ανάλυση του σθένους των διαδικτυακών κριτικών προέκυψε ένα υψηλό επίπεδο θετικών κριτικών συνολικά, ενώ ως προς το σθένος των επιμέρους χαρακτηριστικών, βρέθηκε ότι περισσότερο θετικά αξιολογήθηκαν η ατμόσφαιρα, η τοποθεσία, το προσωπικό και το πρωινό, ενώ λιγότερο θετικά αξιολογήθηκαν τα κρεβάτια-ύπνος, η αξία-χρήματα, τα μπάνια και οι παροχές. Τα αποτελέσματα έχουν πολλές πρακτικές συνέπειες για τα ξενοδοχεία τριών και τεσσάρων αστέρων στην Ρόδο, οι οποίες συζητούνται.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Διαδικτυακές κριτικές, Trip Advisor, Ξενοδοχεία, Κοινωνικά δίκτυα, Μάρκετινγκ. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ξ > Ξενοδοχεία Κ > Κοινωνικά δίκτυα Τ > Τουρισμός - Ελλάδα |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 02 Sep 2020 10:50 |
Last Modified: | 20 May 2021 05:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10487 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |