Η επίδραση των Influencers στη συμπεριφορά του καταναλωτή στα social media

Μπαλάφα, Ιωάννα (2020) Η επίδραση των Influencers στη συμπεριφορά του καταναλωτή στα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC31_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Με την αλματώδη ανάπτυξη του διαδικτύου όλο και περισσότεροι άνθρωποι γίνονται χρήστες των Web 2 εφαρμογών. To Social Media Marketing και συνεπακόλουθα το Influencer Marketing εδραιώθηκαν πλέον στην καθημερινότητά μας. Το Instagram αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα στις μέρες μας και αρκετοί Influencers ανά τον κόσμο βρίσκουν προσοδοφόρο «έδαφος» μέσω αυτού για να προβάλουν προϊόντα και υπηρεσίες. Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας παρουσιάζονται μορφές Social Media Marketing και γενικότερα μορφές και στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ όπως: Word -of- mouth Marketing, Viral Marketing και Influencer Marketing. H παρούσα εργασία με τίτλο: «Η επίδραση των Influencers στη συμπεριφορά του καταναλωτή στα social media», εκπονήθηκε με στόχο να γίνει αντιληπτός ο βαθμός επίδρασης των Influencers και να διαπιστωθούν ποια χαρακτηριστικά από τις αναρτήσεις των Influencers στο Instagram, οδηγούν σε μεγαλύτερη διαδικτυακή εμπλοκή του καταναλωτή. Για τη διεξαγωγή της έρευνας, υιοθετήθηκε η ερευνητική μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου, ώστε να εντοπιστούν τα χαρακτηριστικά των αναρτήσεων που επηρεάζουν περισσότερο τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Κύριος στόχος της παρούσας έρευνας αποτελεί η καταγραφή και η ανάλυση των αναρτήσεων τις κάθε κατηγορίας Influencer ως προς προς α) τη στρατηγική περιεχομένου β) το αντικείμενο προβολής γ) τα χαρακτηριστικά (π.χ hashtag, tag, photo, video, likes, views, comments), δ) και ποια στοιχεία είναι πιο αποδοτικά).

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Social media marketing, Social media, Instagram, Influencer, Influencer marketing, Word -of- mouth marketing, Viral marketing.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Jul 2020 08:18
Last Modified: 21 Jul 2020 08:18
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10414

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top