Αντιλήψεις για τις δημόσιες σχέσεις: εμπειρική διερεύνηση = Public perceptions of public relations: an empirical investigation

Μπούτση, Παρασκευή (2020) Αντιλήψεις για τις δημόσιες σχέσεις: εμπειρική διερεύνηση = Public perceptions of public relations: an empirical investigation. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC3_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η δημόσια εικόνα που εκπέμπει μια εταιρία αντιπροσωπεύει σε μεγάλο βαθμό ένα μεγάλο ποσοστό της αξίας της. Ως εκ τούτου, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μια εταιρία να επενδύσει σε τέτοιες στρατηγικές δημόσιων σχέσεων που θα είναι ικανές να μπορέσουν να διατηρήσει την εικόνα της εταιρίας ακέραια, διατηρώντας παράλληλα μια θετική σχέση με το κοινό. Οι δημόσιες σχέσεις, στην ουσία αποτελούν μια σειρά στρατηγικών διαδικασιών που βασίζονται είτε στην εταιρική είτε στην προσωπική είτε στην οργανωσιακή επικοινωνία, η οποία γίνεται με σκοπό την οικοδόμηση αμοιβαίων επωφελούμενων σχέσεων μεταξύ αυτών και του κοινού. Συνήθως αυτή η επικοινωνιακή στρατηγική σχεδιάζεται από ειδικούς επαγγελματίες του χώρου των δημόσιων σχέσεων και προωθείται προς το κοινό μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης, του διαδικτύου ή άλλων άμεσων και έμμεσων μέσων. Ένας από τους βασικότερους στόχους των δημοσίων σχέσεων είναι η διατήρηση μιας θετικής εικόνας της φήμης του προσώπου ή του εμπορικού σήματος μίας εταιρίας, καθώς και η διατήρηση μιας στρατηγικής σχέσης με τους δυνητικούς πελάτες, τους επενδυτές, τους συνεργάτες και γενικότερα το κοινό. Η επίτευξη αυτών των στόχων δημιουργεί μια θετική εικόνα του προσώπου ή του εμπορικού σήματος της εταιρίας, κάνοντάς την να φαίνεται σημαντική, επιτυχημένη και ειλικρινής. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η έννοια των δημοσίων σχέσεων και ο τρόπος που αυτές επηρεάζουν μια σειρά τομέων. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας εκτεταμένης ποσοτικής έρευνας που έχει ως στόχο να μελετήσει τις αντιλήψεις του κοινού για τις δημόσιες σχέσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Επαγγελματική επικοινωνία, Επιρροή , Κοινό, Πελάτες.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Διαφήμιση
Ε > Εταιρείες
Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Jul 2020 07:42
Last Modified: 07 Jul 2020 07:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10335

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top