Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing

Γεωργάκη, Θεόνη (2019) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC46_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (8MB)

Abstract

H ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια, έχει επέμβει καθοριστικά στη διαμόρφωση της ανθρώπινης έκφρασης και συμπεριφοράς. Βέβαια, ένα τέτοιο γεγονός δεν γινόταν να μην επηρεάσει τον τρόπο, με τον οποίο συναλλάσσονται οι άνθρωποι μεταξύ τους. Η επινόηση του Διαδικτύου (Internet) και η ανάπτυξη του Παγκόσμιου Ιστού (World Wide Web) σε παγκόσμιο δίαυλο επικοινωνίας, έχουν αλλάξει ριζικά την αντίληψη των ατόμων για το εμπόριο. Συνεπώς, στη σημερινή εποχή η παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο, η οποία έχει θέσει ως στόχο την δυναμική παρουσία της στην αγορά, καθώς και την αύξηση των εσόδων της, θεωρείται αναμφισβήτητη. Ιδιαίτερο σημαντικό ρόλο στην επίτευξη αυτών των στόχων παίζει η εφαρμογή των στρατηγικών Μάρκετινγκ και μάλιστα, η σωστή εφαρμογή στο διαδίκτυο. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, αφενός, είναι η εισαγωγή του αναγνώστη στις τεχνολογίες του διαδικτύου και αφετέρου, η ενημέρωσή του για τη σύγχρονη μορφή του διαδικτύου και τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Για τον λόγο αυτό, δημιουργήθηκε ένα εικονικό ηλεκτρονικό κατάστημα (e – shop), ενός φαρμακείου, με τη χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου «Wordpess». Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει συντελέσει ουσιαστικά στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, διότι είναι ένα εύχρηστο λογισμικό, ικανό να αναδείξει με επιτυχία μια επιχείρηση και να ενισχύσει την αποτελεσματικότητά της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Προβολή επιχειρήσεων, Προώθηση προϊόντων, Ηλεκτρονικό κατάστημα.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 May 2020 16:19
Last Modified: 08 May 2020 16:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10261

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top