Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές

Χαϊτίδου, Δανάη-Γεωργία (2019) Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC42_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Οι δημόσιες σχέσεις ως αναδυόμενο επάγγελμα εξακολουθούν να αγωνίζονται για να καθορίσουν την ταυτότητά τους και τη συμβολή τους. Η πρόκληση είναι να λειτουργήσουν άυλες διαδικασίες δημοσίων σχέσεων και να ποσοτικοποιηθούν τα αποτελέσματα της οικοδόμησης σχέσεων. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα, που έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζεται από τις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων ενός οργανισμού, είναι η φήμη του. Τα δελτία τύπου,οι σχέσεις με το δημοσιογραφικό κόσμο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι κύριο εργαλείο για την άσκηση των λειτουργειών των δημοσίων σχέσεων. Η παρούσα εργασία, μέσα από την ποιοτική ερευνητική μέθοδο, θα προσπαθήσει να δει τον τρόπο με τον οποίο τα δελτία τύπου των ελληνικών επιχειρήσεων γίνονται χρήσιμα εργαλεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Επαγγελματική επικοινωνία, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Ειδήσεις, Δελτία τύπου, Θεωρία ατζέντας.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Δημοσιογραφία
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 14 Oct 2019 12:11
Last Modified: 14 Oct 2019 12:11
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10150

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top