Φωτιάδου, Σοφία (2019) Διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες των σοκολατοβιομηχανιών της Ελλάδος με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Μελέτη περίπτωσης: ΙΟΝ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC41_2019.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Ένα από τα κυρίαρχα θέματα στην επικαιρότητα τα τελευταία χρόνια είναι ο κλάδος του μάρκετινγκ. Η στρατηγική και τα εργαλεία του µάρκετινγκ αποτελούν έναν µοναδικό τρόπο για άµεση και αποτελεσµατική προσαρµογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδοµένα. Επιπλέον, η υιοθέτηση στρατηγικών µάρκετινγκ επιταχύνει και διευκολύνει τις διαδικασίες αυτές. Η ανάπτυξη και η πλήρη εξάπλωση του διαδικτύου καθιστούν το ψηφιακό μάρκετινγκ πόλο έλξης για όλο ένα και περισσότερες επιχειρήσεις καθώς θέτει υπό αμφισβήτηση παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, ενώ παράλληλα αλλάζει και την φυσιογνωμία του καταναλωτή. Παρακολουθούν, έτσι, «στενά» τις αλλαγές και τις µεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυµίες τους. Ιδιαίτερα, µέσα από τις τεχνολογίες που προσφέρει η σηµερινή µορφή του Κοινωνικού Διαδικτύου (social networks, blogs,κ.λπ.), επιχειρήσεις και οργανισµοί αντλούν πολύτιµα στοιχεία για την αγοραστική συµπεριφορά των καταναλωτών. Η παρούσα εργασία στοχεύει στην διερεύνηση των τρόπων και των μεθόδων της Διαφήμισης και των Προωθητικών ενεργειών των σοκολατοβιομηχανιών της Ελλάδος με ψηφιακά μέσα και συγκεκριμένα της εταιρείας ΙΟΝ. Ένας ακόμη στόχος,υπήρξε η καταγραφή των εργαλείων της σύγχρονης μορφής του διαδικτύου, καθώς και του ρόλου που αυτά διαδραματίζουν κατά τις διαδικασίες μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και στα πλάνα μάρκετινγκ. Η καταγραφή των μεθόδων αυτών πραγματοποιείται μέσα από τη μελέτη και την ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ που η εταιρεία εφαρμόζει στην ιστοσελίδα της, καθώς και στους τρόπους που χρησιμοποιεί, γενικότερα, το διαδίκτυο για την παρουσία και την προώθηση των ενεργειών, των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η εταιρεία ΙΟΝ, εφαρμόζει τα πλέον σύγχρονα μέσα μάρκετινγκ στην ιστοσελίδα της. Επιπλέον, η εταιρεία έχει υιοθετήσει και τις τεχνολογίες του κοινωνικού διαδικτύου και των social media, που δείχνουν να έχουν μεγάλη απήχηση στο κοινό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννακοπούλου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Ψηφιακό μάρκετινγκ, Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, Σοκολατοβιομηχανία, Social media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 11 Oct 2019 11:24 |
Last Modified: | 11 Oct 2019 11:24 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10148 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |