Μάλαμα, Πολυξένη and Χρυσίδου, Ναυσικά (2019) Στρατηγικές προώθησης νεοσύστατων επιχειρήσεων μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC2_2019.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Στις μέρες μας, οι οποίες χαρακτηρίζονται από έντονη τεχνολογική ανάπτυξη, το διαδίκτυο αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Έχοντας υιοθετηθεί στην πλειοψηφία των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων, το διαδίκτυο προσαρμόζεται όλο και περισσότερο στην καθημερινή ζωή. Ο αντίκτυπός του είναι ιδιαίτερα εμφανής στις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας την τεχνολογική αυτή εξέλιξη, δραστηριοποιούνται πλέον διαδικτυακά μέσω των ιστοσελίδων, των ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό έχει επηρεάσει θετικά την αναγνώριση των προϊόντων και έχει συμβάλλει στην αύξηση των κερδών. Η νεοσύστατη εταιρεία “Arome De Fleur” είναι ένα εικονικό κατάστημα που δραστηριοποιείται στην βιομηχανία ομορφιάς (beauty industry) και συγκεκριμένα στον τομέα των αρωμάτων. Στην παρούσα έρευνα, παρουσιάζονται οι τρόποι με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να δραστηριοποιηθεί ηλεκτρονικά, εξελίσσοντας τις διαδικασίες της και εφαρμόζοντας σύγχρονες στρατηγικές προώθησης. Αναφέρονται αναλυτικότερα, η δημιουργία ιστοσελίδας, προφίλ στα social media, όπως και η προώθηση της μέσω διαφημίσεων της Google.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Παπατσιμούλη Μαρία |
Uncontrolled Keywords: | Social media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Προώθηση επιχειρήσεων, Διαδίκτυο, Ηλεκτρονικό κατάστημα, Προώθηση προϊόντων, Επιχειρήσεις, Ιστοσελίδες, Ίντερνετ. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 11 Sep 2019 08:23 |
Last Modified: | 11 Sep 2019 08:23 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10073 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |