Τρίγκας, Νικόλαος Γ. (2018) Προώθηση και διαφήμιση νεοφυούς επιχείρησης μέσω του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D60_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η πτυχιακή αναφέρεται, στο θεωρητικό μέρος οπού γίνεται μια λεπτομερείς αναφορά, στην επιστήμη του Marketing, της Διαφήμισης - Προώθησης και του Διαδικτύου (INTERNET). Έπειτα εμβαθύνω στον τρόπο με τον οποίο μια Νεοφυής Επιχείρηση, μπορεί να ιδρυθεί να εδραιωθεί και κατά συνέπεια να προωθηθεί μέσο του Διαδικτύου και κατά πόσο μπορεί να γιγαντωθεί. Στην συνέχεια, αναφέρονται στοιχεία σχετικά με την έρευνα (ερωτηματολόγιο). Τέλος, αναγράφονται τα τελικά αποτελέσματα του ερωτηματολογίου καθώς και τα τελικά συμπεράσματα από την εκπόνηση της πτυχιακής μου εργασίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Διαδίκτυο και διαφήμιση, Digital marketing, Διαδικτυακό μάρκετινγκ, Ερωτηματολόγιο |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 27 Jun 2019 07:46 |
Last Modified: | 27 Jun 2019 07:46 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10015 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |