Γκερνιότι, Γιάννης Ν. (2016) Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
|
Text
D36_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Παρουσιάζονται ο ορισμός του marketing, οι λειτουργίες του, τα Social Media και η επίδρασή τους στους χρήστες. Γίνεται αναφορά στην επιρροή που έχουν τα Social Media στον αθλητισμό και συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τα αποτελέσματα της έρευνας.
| Item Type: | Thesis (BSc) |
|---|---|
| Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
| Uncontrolled Keywords: | Αθλητικό μάρκετινγκ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social Media Marketing, Internet marketing, Ποδόσφαιρο |
| Subjects: | Α > Αθλητισμός Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
| Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
| Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
| Date Deposited: | 29 Jun 2016 08:50 |
| Last Modified: | 29 Jun 2016 08:50 |
| URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8241 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
![]() |
View Item |



