Δαλαμήτρα, Σοφία (2015) E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC78_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
H παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τον καινοτόμο κλάδο του e-marketing και των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών μίας επιχείρησης στο Διαδίκτυο. Εξετάζει επίσης τον ρόλο του e-marketing ως μοχλού ανάπτυξης των επιχειρήσεων σε ένα σύγχρονο, συνεχώς μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον από θεωρητική και πρακτική οπτική. Η πρακτική εξέταση τεχνικών εφαρμογής του e-marketing γίνεται στην αυτοκινητοβιομηχανία BMW. Η συγκεκριμένη επιχείρηση έχει υιοθετήσει αρκετά από τα συστήματα και τις τακτικές e-marketing στην στρατηγική προώθησης των πωλήσεών της, όπως αυτά αναφέρονται στη θεωρία και αποτελεί μια από τις επιχειρήσεις – πρότυπο, από τη στρατηγική της οποίας μπορούν να παραδειγματιστούν και οι μικρότερης εμβέλειας επιχειρήσεις.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, e-marketing, διαδικτυακό μάρκετινγκ, e-μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό εμπόριο, επιχειρήσεις, διαδίκτυο, αυτοκινητοβιομηχανία BMW |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 28 Aug 2015 10:00 |
Last Modified: | 31 Aug 2015 07:32 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7620 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |