Ντάνος, Μιχαήλ (2014) Web και mοbile τηλεόραση ως εργαλείο Μarketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT25_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (773kB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία θα θίξουμε και θα αναλύσουμε το θέμα του διαδικτυακού μάρκετινγκ μέσω Web & Mobile TV. Εφόσον πια το διαδίκτυο έχει κατακλύσει την ζωή μας και την καθημερινότητα μας αποτελεί ένα πολύ σημαντικό θέμα η ανάλυση των διαφόρων εφαρμογών του. Αναφορικά με την δομή και την διάρθρωση της εργασίας, αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο, αναφερόμαστε στο διαδίκτυο και ειδικότερα στην ιστορία, τη δομή και τις λειτουργίες. Εν συνεχεία, παρακάτω, στο δεύτερο κεφάλαιο κάνουμε μια συνοπτική αναφορά του marketing και του προϊόντος καθώς και μια περιγραφή του όρου «διαδικτυακό marketing». Εν συνεχεία, στο τρίτο και τέταρτο κεφάλαιο, αναφερόμαστε στο Web και mobile TV internet, ενώ εν τέλει καταλήγουμε σε κάποια συμπεράσματα παραθέτοντας και την σύγκριση των δύο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Διαδίκτυο, Ίντερνετ μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Τ > Τηλεόραση |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 Jun 2015 09:24 |
Last Modified: | 26 Jun 2015 10:02 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6761 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |