Η ανταγωνιστικότητα και στρατηγικός σχεδιασμός της ελληνικής βιομηχανίας γαλακτοκομικών προϊόντων στις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης

Φράγκου, Αφροδίτη (2003) Η ανταγωνιστικότητα και στρατηγικός σχεδιασμός της ελληνικής βιομηχανίας γαλακτοκομικών προϊόντων στις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT19_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (9MB)

Abstract

Η παρούσα μελέτη έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση της ελληνικής αγοράς των γαλακτοκομικών προϊόντων. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο μελετάται η εγχώρια παραγωγή και η διάρθρωση των ελληνικών επιχειρήσεων και προϊόντων της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας. Ακολούθως, στο δεύτερο κεφαλαίο γίνεται λόγος για την ανάπτυξη των εξαγωγικών και επενδυτικών δράσεων της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας στις χ-μ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ανατολικής Ευρώπης. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφονται οι εξωτερικές οικονομικές δραστηριότητες της ελληνικής βιομηχανίας γαλακτοκομικών προϊόντων στις χ-μ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ανατολικής Ευρώπης καθώς επίσης παρουσιάζονται τα προβλήματα του κλάδου και οι προοπτικές εξέλιξης του.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Στρατηγικός σχεδιασμός, Γαλακτοκομικά προϊόντα, Εξαγωγικές επενδυτικές τάσεις, Εξωτερικές οικονομικές δραστηριότητες
Subjects: Α > Ανταγωνιστικότητα
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα
Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 May 2015 16:25
Last Modified: 25 May 2015 16:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4445

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top