Βόντσα, Αικατερίνη and Τσατσούλη, Δήμητρα Μαρία (2022) Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC6_2022.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία καταγράφεται αρχικά το θεωρητικό πλαίσιο που αφορά στη διαφήμιση, ως ενότητα μορφής και περιεχομένου και αναλύεται ο θεωρητικός προβληματισμός με αντικείμενο τη διερεύνηση της ύπαρξης των έμφυλων στερεοτύπων σ ’αυτή, σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία. Στο ερευνητικό μέρος παρουσιάζονται έντυπες διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρίας Dolce & Gabbana, κατά την περίοδο 2000-2020 και αναλύονται με τη μέθοδο ανάλυσης περιεχομένου και τη σημειολογική ανάλυση κατά Barthes, ώστε να απαντηθεί το ερευνητικό μας ερώτημα για τον εντοπισμό έμφυλων στερεοτύπων στις διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρίας. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της μελέτης και η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της βιβλιογραφίας που χρησιμοποιήθηκε.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννακόπουλου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Επικοινωνιακή στρατηγική, Στερεότυπα, Μεθοδολογία έρευνας, Dolce & Gabbana. |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Ε > Εταιρείες Ε > Επικοινωνία Κ > Καταναλωτές Μ > Μάρκετινγκ Π > Προώθηση πωλήσεων Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 07 Sep 2022 10:08 |
Last Modified: | 07 Sep 2022 10:08 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11880 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |