Αξιοποίηση τεχνικών παιγνιοποίησης και επαυξημένης πραγματικότητας για την προώθηση εμπορικών προϊόντων.

Ζάμπακας, Πασχάλης (2021) Αξιοποίηση τεχνικών παιγνιοποίησης και επαυξημένης πραγματικότητας για την προώθηση εμπορικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC10_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η αξιοποίηση των τεχνικών παιγνιοποίησης και επαυξημένης πραγματικότητας για την προώθηση εμπορικών προϊόντων. Σχετικά με την δομή της παρούσας πτυχιακής εργασίας, στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η παιγνιοποίηση όπου δίνονται οι ορισμοί της, γίνεται ιστορική αναδρομή και αναφέρονται οι τεχνικές και τα εργαλεία της. Αντίστοιχα στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται το ίδιο, αλλά αυτήν την φορά για την επαυξημένη πραγματικότητα όπου εκτός από τους ορισμούς, την ιστορική αναδρομή και τα εργαλεία παρουσιάζονται και οι μέθοδοι ενεργοποίησης της επαυξημένης πραγματικότητας. Στην συνέχεια στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται αρχικά σε ξεχωριστές ενότητες οι ρόλοι της παιγνιοποίησης και της επαυξημένης πραγματικότητας στην προώθηση προϊόντων, έπειτα συγκρίνονται η παράδοση με την καινοτομία στον τομέα του μάρκετινγκ, στην συνέχεια παρουσιάζονται τρόποι που μπορεί μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας με την χρήση παιγνιοποίησης να αυξήσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ένα εμπορικό προϊόν, παρουσιάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την λήψη αγοραστικής απόφασης και στο τέλος του τρίτου κεφαλαίου αναφέρονται στρατηγικές προώθησης και σχεδιασμού προϊόντων μέσω της τεχνολογίας. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται και αναλύονται τρία παραδείγματα εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας με την χρήση παιγνιοποίησης για την προώθηση εμπορικών προϊόντων. Στο πέμπτο κεφάλαιο αρχικά πραγματοποιείται μία ανασκόπηση της βιβλιογραφίας όπου θα παρουσιαστούν τεχνολογίες και εφαρμογές που προέκυψαν από την βιβλιογραφία. Επιπλέον στο ίδιο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν τα βασικά ερευνητικά στάδια τα οποία προέκυψαν επίσης μέσω της βιβλιογραφίας. Στην συνέχεια στο τέλος του πέμπτου κεφαλαίου υπάρχουν οι ερευνητικοί στόχοι και τα ερευνητικά ερωτήματα που καθορίστηκαν στην εργασία καθώς και απαντήσεις που οδηγούν σε συμπεράσματα. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο πριν την βιβλιογραφία βρίσκονται τα συμπεράσματα της εργασίας όπως αυτά προέκυψαν μέσω απαντήσεων στα ερευνητικά ερωτήματα και γενικά συμπεράσματα από την βιβλιογραφία και την θεωρητική προσέγγιση. Ενώ, στο τέλος γίνεται πρόταση για συνέχιση της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας σε μελλοντική έρευνα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βρίγκας Μιχαήλ
Uncontrolled Keywords: Παιγνιοποίηση, Επαυξημένη πραγματικότητα, Προώθηση προϊόντων, Εμπορικά προϊόντα, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Προώθηση πωλήσεων
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Π > Πληροφορική - Τεχνολογία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Sep 2021 11:10
Last Modified: 22 Sep 2021 11:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11289

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top