Κατάσταση και ο στρατηγικός σχεδιασμός του εξαγωγικού μάρκετινγκ της ελληνικής βιομηχανίας των προϊόντων μαστίχας και εξαγωγικές προοπτικές των μαστιχοπαραγωγών της Χίου στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο

Ζαννάρας, Δημήτριος (2002) Κατάσταση και ο στρατηγικός σχεδιασμός του εξαγωγικού μάρκετινγκ της ελληνικής βιομηχανίας των προϊόντων μαστίχας και εξαγωγικές προοπτικές των μαστιχοπαραγωγών της Χίου στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT13_2002.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (476kB)

Abstract

Η Μαστίχα της Χίου με κύριο χαρακτηριστικό την φυσικότητά της θεωρείται μοναδικό προϊόν σε όλο τον κόσμο. Ο σκοπός εκπόνησης της εργασίας με βάση την μεθοδολογία είναι να αναλύσουμε την εξέλιξη των εξαγωγών στις ευρωπαϊκές χώρες και στις χώρες του υπόλοιπου κόσμου, καθώς και ο προσδιορισμός στόχων για την αύξηση των πωλήσεων στις είδη υπάρχουσες χώρες αλλά και σε περαιτέρω χώρες. Η χρήση της μαστίχας Χίου οφείλεται σε παραδοσιακά καταναλωτικά πρότυπα, αφ’ ενός στην μοναδικότητα της και στα φυσικά της πλεονεκτήματα αφ’ ετέρου. Φορέας διαχείρισης της μαστίχας (συγκέντρωση – τυποποίηση ή / και μεταποίηση – διάθεση) είναι η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου (Ε.Μ.Χ.). Ο ανταγωνισμός εμφανίζεται σε προϊόντα που έχουν την ίδια χρήση όπως τσίχλα, μαστιχέλαιο και μοσχολίβανο που θα δούμε στα επόμενα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η πορεία της ελληνικής βιομηχανίας των προϊόντων μαστίχας, θα αναλύσουμε την καταναλωτική αγορά προϊόντων μαστίχας στην ελληνική και την ευρωπαϊκή αγορά και η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής βιομηχανίας προϊόντων μαστίχας. Παραγωγική και εμπορική προσέγγιση. Στο δεύτερο κεφάλαιο πραγματοποιείται η ανάλυση στρατηγικών σχεδίων μείγματος του εξαγωγικού μάρκετινγκ των προϊόντων μαστίχας. Συγκεκριμένα χρησιμοποιούνται οι μέθοδοι προώθησης προϊόντων μαστίχας, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και τρόποι παρουσίασης νέων προϊόντων, καθώς και με τα δίκτυα διανομής προϊόντων της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου στη διεθνή αγορά. Τέλος στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στα προβλήματα των εξαγωγικών δράσεων, στην ανάλυση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών της Χίου, καθώς και με τις προοπτικές ανάπτυξης των εξαγωγών της Ένωσης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Μαστίχα Χίου, Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου (Ε.Μ.Χ.), Εξαγωγικό μάρκετινγκ, Ελληνικά προϊόντα, Διεθνής αγορά, Ελληνική βιομηχανία μαστίχας, Προώθηση προϊόντων.
Subjects: Δ > Διεθνές εμπόριο
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Δ > Διεθνής αγορά
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Π > Προώθηση πωλήσεων
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jul 2021 10:53
Last Modified: 05 Jul 2021 10:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10987

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top