Κουμλέλη, Βασιλεία-Μαρία and Τσεντίδου, Ολυμπία (2019) Το influencer marketing στο χώρο της μόδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC64_2019 .pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία στοχεύει στον εντοπισμό της σημασίας που έχει το μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) στον χώρο της μόδας. Πιο συγκεκριμένα μέσα από την ανάλυση οι επιμέρους στόχοι είναι να προσδιοριστεί: • Κατά πόσον οι ηγέτες της κοινής γνώμης και επηρεαστές (influencers) καταφέρνουν (μέσα από τη δημοσίευση σχετικού περιεχομένου σε blogs και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) να επηρεάζουν τον καταναλωτή και τις αγοραστικές του αποφάσεις. • Η εξέλιξη του μάρκετινγκ μόδας στη σημερινή εποχή και με βάση τα νέα δεδομένα που δημιουργεί η ψηφιακή τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους επαγγελματίες της μόδας. • Ο ρόλος του μάρκετινγκ επηρεασμού στη μόδα (brand awareness, κερδοφορία κ.α.) • Η έννοια μάρκετινγκ επηρεασμού αλλά από την πλευρά μιας εμπορικής επωνυμίας στον κλάδο της μόδας(brandperspective). Προκειμένου να δοθεί ολοκληρωτικά το πλαίσιο του influencer marketing και στο οποίο λειτουργεί και κινείται η μόδα και οι εταιρίες μόδας, αναλύονται οι μελέτες περίπτωσης των εταιριών Fendi, Gymshark και Adidas οι οποίες αποτελούν σπουδαία και αντιπροσωπευτικά παραδείγματα εταιριών που χρησιμοποίησαν επιτυχημένα το μάρκετινγκ επηρεασμού για το κοινό τους. Το ερευνητικό μέρος της εργασίας αυτής επικεντρώνεται στην παρουσίαση και ανάλυση του μάρκετινγκ επιρροής των μεγάλων εταιριών Fendi, Gymshark και Adidas. Επιλέχθηκε αυτή η μέθοδος έρευνας διότι μπορεί να προσφέρει μια εις βάθος ανάλυσητου φαινομένου που μας απασχολεί, του μάρκετινγκ επηρεασμού στη μόδα. Επίσης, επιλέχθηκε διότι οι περιπτωσιολογικές μελέτες χρησιμοποιούνται όταν απασχολούν τον ερευνητή οι ερωτήσεις "πώς" ή "γιατί" πάνω σε ένα πραγματικό περιστατικό ή πλαίσιο ζωής. Τέλος, στα συμπεράσματα με τα οποία ολοκληρώνεται η παρούσα μελέτη, γίνεται κατανοητός πλέον ο τρόπος αλλά και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται σε μια καμπάνια μάρκετινγκ επηρεασμούαπό τις εταιρίες μόδας. Επίσης, διαπιστώνεται κατά πόσο τελικά το μάρκετινγκ επηρεασμού συμβάλλει στην επιτυχία τους, στη βελτίωση των πωλήσεων και την επικοινωνία με τους πελάτες τους.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Θεμελής Θεόδωρος |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ επιρροής, Influencer marketing,Συμπεριφορά καταναλωτή, Μάρκετινγκ μόδας. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρήσεις Ε > Επικοινωνία Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Κ > Κοινωνικά δίκτυα Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 01 Jun 2020 08:00 |
Last Modified: | 01 Jun 2020 08:00 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10282 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |