Τσόγκας, Ηλίας (2018) Μηνύματα marketing στα social media. Μελέτη περίπτωσης ενός επώνυμου προιόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC55_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (726kB) |
Abstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται λόγος για τα μηνύματα μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα θα παρουσιαστεί μια μελέτη περίπτωση της εταιρείας Coca Cola. Τα κεφάλαια που αναλύονται παρακάτω έχουν να κάνουν με το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τέλος το ερευνητικό μέρος. O σκοπός της έρευνας είναι να διαπιστωθεί πως μια μεγάλη εταιρεία στην Ελλάδα χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα το Facebook για να επικοινωνήσει με τους διαδικτυακούς της πελάτες. Για να επιτευχθεί ο σκοπός της έρευνας αναλύθηκαν οι αναρτήσεις της Coca Cola στην Ελληνική της σελίδα στο Facebook βάσει των εξής κατηγοριών όπου είναι οι αναρτήσεις για το προϊόν, τη διανομή, την προώθηση πωλήσεων, τις δημόσιες σχέσεις, την εταιρική επωνυμία, τη διαδραστικότητα και τέλος τη ψυχαγωγία. Με βάση την έρευνα των αναρτήσεων της Coca Cola προέκυψε ότι, στη σελίδα της στο Facebook προτιμά να αναρτά κυρίως μηνύματα σχετικά με προωθητικές ενέργειες και τα προϊόντα της. Σε ένα σημαντικό μέρος των αναρτήσεων η εταιρεία προσπαθεί να προάγει την διάδραση με τον
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Social media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Προϊόν, Προώθηση. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Δ > Διαφήμιση Κ > Κοινωνικά δίκτυα Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 27 Jun 2019 11:37 |
Last Modified: | 27 Jun 2019 11:37 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10022 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |