Up a level |
Αργυρά, Μαρία and Πρωτόγερου, Ελένη (2011) Διαχείριση παραπόνων μέσω σύγχρονων τεχνολογιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαμβακά, Αικατερίνη (2017) Τουριστικό μάρκετινγκ, ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας, ικανοποίηση πελατών και διαχείριση παραπόνων: η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βουδούρης, Βασίλειος (2021) Η επίδραση των προγραμμάτων πιστότητας και της επικοινωνίας των supermarket στην Ελλάδα στη συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο του COVID-19. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βρεκούλου, Ισμήνη and Γκίκα, Σοφία and Κωτούλα, Βαϊτσα (2008) Ανάπτυξη συστήματος διασφάλισης ποιότητας σε τραπεζικό οργανισμό: οφέλη και εμπόδια εφαρμογής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θεοδοσίου, Κωνσταντίνος (2014) Διασφάλιση ποιότητας και ο ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού στον τραπεζικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωαννίδου, Αγγελική (2008) Balanced scorecard: μελέτη των δεικτών για τη σημασία της ποιότητας στις επιχειρήσεις = Balanced scorecard: study of the indicators for the affect of quality on companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωσηφίδου, Κωνσταντίνα (2019) Η ικανοποίηση των επισκεπτών στα ελληνικά ξενοδοχεία μέσα από τα σχόλια στο tripadvisor: συγκριτική ανάλυση μεταξύ Ελλήνων και ξένων επισκεπτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπαγιαννίδου, Μαρία and Ρεφανίδου, Αριάδνη (2014) Εθνικά βραβεία ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολοβός, Ιωάννης (2006) Τεχνικές ελέγχου ποιότητας online υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λάλου, Χαρίκλεια (2007) Μέθοδοι και τεχνικές συνεχούς βελτίωσης ποιότητας : εφαρμογή σε υπηρεσίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπούρδος, Βασίλης (2007) Ποιότητα υπηρεσιών: εξυπηρέτηση πελατών και ικανοποίηση του πελάτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νάστο, Κωνσταντίνα (2021) Ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες των supermarket στην εποχή covid-19. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νιάσσου, Δημήτριος (2014) Ανάπτυξη μοντέλου πολυκριτήριας ανάλυσης αποφάσεων για την αξιολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών με βάση πρότυπα ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σουλίδης, Ανδρέας (2007) Δημόσιες σχέσεις στο δημόσιο τομέα: ποσοτική και ποιοτική ανάλυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαλκίδου, Κωνσταντίνα (2017) Διερεύνηση της ποιότητας υπηρεσίες του ξενοδοχειακού τομέα. Η περίπτωση του ξενοδοχείου Habitat. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαλούλης, Αστέριος (2013) Μέτρηση της ποιότητας ισχύος σε κατοικίες και καταναλωτική συμπεριφορά οικιακών πελατών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc