Items where Subject is "Π > Πελατειακές σχέσεις"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Α | Δ | Ζ | Θ | Κ | Λ | Μ | Ν | Π | Σ | Τ | Χ
Number of items at this level: 29.

Α

Ακριβούλη, Άννα (2021) Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρεάδης, Βασίλειος (2007) Μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων και η εφαρμογή του από Ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αργυρά, Μαρία and Πρωτόγερου, Ελένη (2011) Διαχείριση παραπόνων μέσω σύγχρονων τεχνολογιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δελιγκά, Μαρία-Χρυσοβαλάντω (2007) Τα χαρακτηριστικά του βιομηχανικού αγοραστή και οι διαφορές του σε σχέση με τον τελικό καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δρακίδης, Αλέξανδρος-Δημήτριος (2009) Αξιολόγηση συστημάτων ικανοποίησης πελατών και η συμβολή τους στη ανάπτυξη ενός βαρομέτρου ικανοποίησης πελατών: μεθοδολογίες SERVQUAL, EPSI, ASCI: πιλοτική εφαρμογή στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας = Εvaluation of customer satisfaction systems and their contribution in development of a customer satisfaction barometer based on servqua Epsi, Asci, methodologies and pilot implementation in the western Greece region. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζώτου, Αλεξάνδρα (2013) Ο βαθμός υιοθέτησης συστημάτων διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θ

Θεολόγου, Στυλιανή (2014) Πελατοκεντρικός χαρακτήρας των τραπεζικών υπηρεσιών: συγκριτική μελέτη περίπτωσης Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας, Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Κάντα, Ναταλία (2018) Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και η χρήση του από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καφαντάρη, Ευανθία (2018) Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ = Costumer engagement using digital marketing tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωσταρά, Μαρία (2009) Διαχείριση πελατειακών σχέσεων = Customer relationship management. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λιάκου, Μαρία (2021) Η εφαρμογή «CRM» και η υιοθέτηση τους από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μουστακαλή, Αικατερίνη Άλκηστις (2015) Αξιολόγιση της ποιότητας υπηρεσίας: Η περίπτωση της ξενοδοχειακής μονάδας Μακεδονία Παλλάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάτα, Δήμητρα (2015) Η κοινωνική επίδραση του CRM μέσα από τα Business Analytics. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαχρά, Κυριακή and Μπαρδάκη, Μαρία (2021) Η εμπειρία του πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον (Customer experience in an online environment). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπελιαβτσίδου, Ναταλία (2014) Παράπονα πελατών και επιλογή μέσου: εμπειρική διερεύνηση στον κλάδο ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μποσνάκη, Καλλιόπη (2009) Διαχείριση σχέσεων πελατών με πληροφοριακά συστήματα (e-CRM). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Νικολαΐδης, Χαράλαμπρος (2015) Δημιουργία διαδικτυακής εφαρμογής που θα διαχειρίζεται τεχνικές υπηρεσίες και τον ποιοτικό έλεγχο των υπηρεσιών που προσφέρονται (για μικροσυσκευές και εγκαταστάσεις τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού) από μια εταιρία στους πελάτες της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νούσιου, Ευτυχία (2009) Το πελατειακό σύστημα ως στοιχείο της πολιτικής κουλτούρας των Ελλήνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντίνας, Μιλτιάδης Ι. (2016) Συστήματα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Παντούλη, Κωνσταντίνα (2015) Ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης πελατών για τις ανάγκες εταιρείας υπηρεσιών πληροφορικής και δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαστάμος, Βασίλειος (2008) Τρόποι αξιολόγησης και αποτίμησης της απόδοσης e-business συστήματος / Δείκτες αποδοτικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πετρώβ, Ιωάννης (2017) Δημιουργία και σχεδιασμός συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) με Java. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολυχρονιάδου, Θεοδώρα (2015) Διερεύνηση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των καταστημάτων παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη των καταστημάτων της πόλης της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολύχρονου, Καλλιόπη (2010) Εξόρυξη πληροφοριών από μεγάλες βάσεις δεδομένων για τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σβέτλα, Τζβετκόβα (2008) Συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης σχέσεων πελατών (E-CRM) : έννοια-περιεχόμενο-ρόλος-εφαρμογές στο χώρο του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τσάκλας, Γεώργιος Μάριος and Αντεϊσβίλι, Νικολέτα (2018) Σχεδιασμός και δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων με την γλώσσα Java. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιγαρίδας, Νικόλαος (2014) H διαχείριση των πελατειακών σχέσεων CRM και η ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χουρμουζιάδης, Ευγένιος and Ροστάν, Παναγιώτης (2020) Σχεδιασμός - δημιουργία συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (crm) για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με java του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χωλοπούλου, Ισιδώρα (2015) Μέτρηση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών. Η περίπτωση μιας ξενοδοχειαχής μονάδας στην Ιεράπετρα=Measurement of service quality. The case of a hotel in Hierapetra. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Nov 21 01:04:26 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top